Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:23:57 GMT

روملو لوکاکو و سیصدمین گل دوران حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۹۲۰

روملو لوکاکو و سیصدمین گل دوران حرفه‌ای

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، شب گذشته در پیروزی 3-1 این تیم برابر لاتزیو دو بار گل زد و یک پاس گل نیز داد. گل های لوکاکو در بازی دیشب رکورد گلزنی او را به 300 گل زده در بازی های ملی و باشگاهی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو شب گذشته نخستین گل خود را از روی نقطه پنالتی برای اینتر به ثمر رساند و با فریب دروازه بان لاتزیو، گل دویست و نود و نهم خود را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طولی نکشید که مهاجم سابق منچستریونایتد توانست سیصدمین گل خود را نیز به تور دروازه لاتزیو بدوزد.

 

 

قبل از پایان نیمه اول مهاجم بلژیکی اینتر دوباره پایش به گل باز شد؛ در حالی که مدافعان لاتزیو در حال دفع توپ بودند، تکل به موقع بروزویچ باعث شد تا توپ به لوکاکو برسد و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 اینتر به پایان برسد.

 

لوکاکو در تابستان سال 2019 و با قراردادی 80 میلیون یورویی از منچستریونایتد به اینتر پیوست. از آن زمان تاکنون او در 80 بازی خود برای نراتزوری 56 باز گلزنی کرده است.

 

روملو لوکاکو پس از رسیدن به رکورد 300 گل، موفق شد جایگاه خود را در میان بزرگان فوتبال مدرن اروپا تثبیت کند.

 

 

بیش از یک دهه پس از به ثمر رساندن اولین گل بزرگسالان در دوران حرفه ای خود برای آندرلخت مقابل زولته وارگم در آگوست سال 2009، این مهاجم 27 ساله هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. علاوه بر این، موفقیت او در به ثمر رساندن ضربات پنالتی با گلی که شب گذشته از روی نقطه پنالتی برای اینتر به ثمر رساندهمچنان 100 درصد است. لوکاکو از 10 ضربه پنالتی که برای نراتزوری زده، هر 10 ضربه را تبدیل به گل کرده است، رکوردی که هیچ بازیکنی در هیچ کدام از پنج لیگ مطرح اروپایی در دو فصل گذشته نداشته است. روملو لوکاکو اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روملو لوکاکو اینتر میلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم

در این ویدیو که اکانت اینتر منتشر کرده، به 5 گل برتر این تیم مقابل ساسولو در خانه حریف پرداخته شده است.

دانلود (20.9MB)

دیگر خبرها

  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد