Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:47:52 GMT

چطور در آزمون های آزمایشی آیلتس شرکت کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۹۹۳

اگر به دنبال نحوه برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس هستید و به مطالعه این متن پرداخته‌اید به این معنا است که احتمالاً شما و یا یکی از نزدیکانتان به طور جدی به زندگی و یا تحصیل در خارج از ایران فکر کرده است. آیلتس در واقع نوعی مرز بین سرزمین ما و خارج از مرزهای جغرافیایی است که در آن قرار داریم. بر این اساس اگر به دنبال آزمون آیلتس و مهاجرت هستید این نوشتار برای شما آماده شده است تا بتواند شما را راهنمایی نماید و اطلاعات مفیدی را به شما جهت شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا انتهای متن ما را همراهی نمایید.

 آزمون آیلتس به چه گونه است؟

اگر می‌خواهید ادامه تحصیل خود را در یک کشور و یا یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه دهید، می‌توانید از آزمون آیلتس برای رسیدن به اهداف تحصیلیتان استفاده کنید. آزمون آیلتس دو نوع است. آزمون جنرال و آزمون آکادمیک. حال این دو به چه معنا است؟ آزمون جنرال برای افراد و یا اشخاصی است که می‌خواهند به یک کشور انگلیسی زبان مانند استرالیا، انگلیس و غیره مهاجرت کنند. اما آزمون آکادمیک مختص افرادی است که می‌خواهند به یک دانشکده انگلیسی زبان وارد شوند. به همین جهت است که قبل از آزمون آیلتس پیشنهاد می‌کنیم که حتماً چند بار آزمون آزمایشی آیلتس را تجربه نمایید تا با محیط، فضا و نحوه برگزاری آزمون اصلی آیلتس آشنایی کامل را به دست آورید.

اهمیت شرکت در آزمون ماک آیلتس در چیست؟

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن آزمون ماک آیلتس و یا Pro-Mock نیز گفته می‌شود، یک نوع آزمون شبیه سازی شده از آزمون اصلی است که بدون پیچیدگی‌های خاص و با هزینه کم جهت آشنایی با روند آزمون آیلتس برای شرکت کنندگان در این آزمون فراهم شده است. شرکت در آزمون آزمایشی اولین مرحله آموزش آیلتس نیز محسوب می‌شود چراکه به شما نشان می‌دهد در کدام بخش‌های آزمون قوت یا ضعف دارید. شما جهت شرکت در آزمون آیلتس باید به بخش‌های چهارگانه زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط باشید. این بخش‌ها شامل برای آزمون آکادمیک شامل:

Listening: 40 سؤال و مدت پاسخگویی حدوداً 40 دقیقه است (در این بخش مکالمه و سخنرانی برای شما پخش می‌شود که با توجه به آنها باید به سوالات پاسخ می‌دهید) Reading: 40 سؤال و مدت پاسخگویی 60 دقیقه است (در این بخش شما باید در سه بخش، متونی را بخوانید و به سوالاتی پاسخ دهید.) Writing: دارای 2 بخش و مدت زمان پاسخگویی 60 دقیقه است (در بخش اول درباره جدول و یا نموداری که در اختیار شما قرار می‌گیرد توضیح می‌دهید و انشایی که دارید باید حداقل 150 کلمه باشد. در بخش دوم باید مسئله‌ای را برای شما طرح می‌کنند و باید موافقت یا مخالفت خود را در حداقل 250 کلمه بیان نمایید.) Speaking : مصاحبه شفاهی به صورت رو در رو و به مدت 15 تا 20 دقیقه در سه بخش می‌باشد (در بخش اول سؤالات عمومی را پاسخ می‌دهید و در بخش دوم درباره موضوع مشخص شده یک یا دو دقیقه صحبت خواهید نمود. یک دقیقه نیز به شما زمان داده می‌شود تا فکر کنید و نکات کلیدی خود را یادداشت نمایید. در بخش سوم با مصاحبه کننده در باره موضوعی که در بخش دوم تعیین شده بود صحبت می‌کنید)

 

آزمون جنرال نیز همین چهار بخش را دارا است با دو تفاوت، اول اینکه در بخش اول Writing برای یک شخص فرضی نامه‌ای را می‌نویسید و یک مشکل و یا مسئله ای را شرح می‌دهید و حداقل باید 150 کلمه باشد. دوم در بخش Reading، در آزمون آکادمیک فقط از متون دانشگاهی استفاده می‌شود ولی در آزمون جنرال از متون عمومی، کاری و دانشگاهی استفاده می‌شود. شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس تمامی این مراحل را تمرین خواهید نمود تا به راحتی بتوانید در آزمون اصلی شرکت نمایید و در آن زمان احساس مبهم و گنگ بودن از روند آزمون نداشته باشید.

مزایای آزمون آزمایشی آیلتس سفیر گفتمان

آزمون‌های برگزار شده در سفیر گفتمان دارای مزایایی است که به برخی از آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت:

استفاده از سؤالات استاندارد: آزمون ماک آیلتس سفیر با سؤالات استانداردی همراه است تا به راحتی بتوانید شرایط خود را با آزمون اصلی مشابه سازی کنید و با سؤالات آزمون آیلتس آشنایی یابید. رعایت سطح سختی سؤالات: آزمون آزمایشی سفیر از نظر سخت بودن سؤالات با آزمون آیلتس همانند شده‌اند تا نمره‌دهی و میانگین نمرات شما با آموزن آیلتس مشابه باشد. اعلام نتایج آزمون آزمایشی بعد از دو روز کاری: شما به سرعت و در کمترین زمان ممکن نتایج آزمون آزمایشی به همراه کامنت‌ها و تحلیل‌ها را بعد از دو روز کاری از طریق ایمیل خود دریافت خواهید کرد. ارائه کارنامه تحلیلی: کارنامه تحلیلی به شما کمک خواهد نمود تا نقاط ضعف و قوت خود را به درستی شناسایی کنید تا نقاط قوت را ثابت نگه دارید و نقاظ ضعف خود را تقویت کنید. ارائه مشاوره پس از آزمون: شما می‌توانید پس از آزمون‌ها با متخصصین آیلتس در سفیر گفتمان مشاوره تلفنی را داشته باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برگزاری Pro- Mock Masterclass : بلافاصله بعد از آزمون ماک آیلتس برای تمامی شرکت کنندگان به صورت رایگان دوره‌ای با حضور اساتید مجرب آیلتس به منظورارائه راهکارهایی برای بالا رفتن نمره داوطلبین در آزمون اصلی تشکیل می‌شود. تصحیح بخش Writing توسط پنل ممتحنین: هر بخش Writing توسط دو ممتحن عضو پنل تصحیح می‌شود این امر موجب بالا رفتن اعتبار نمرات خواهد بود. امکان برنامه ریزی بلند مدت برای شرکت در آزمون آیلتس: شما می‌توانید با یک برنامه ریزی بلند مدت تا زمان آزمون اصلی خود چند بار در آزمون آزمایشی آیلتس سفیر شرکت نمایید و به خوبی مهارت‌های خود را بسنجید. سادگی مراحل ثبت نام در آزمون آزمایشی: با مراجعه به وبسایت سفیر(com) همراه با راهنمای موجود در سایت به راحتی مراحل ثبت نام در آزمون آزمایشی آیلتس را بگذرانید.

چگونه در آزمون آیلتس شرکت کنم؟  

شرکت در آزمون آزمایشی از طریق سفیر گفتمان بسیار ساده و آسان می‌باشد. کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و در قسمت آزمون آزمایشی آیلتس راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی را مطالعه نمایید و همگام با راهنما پیش بروید.

موسسه زبان سفیر گفتمان همراه با تیم مجرب و متخصص شما را در تمامی مراحل آمادگی آزمون آیلتس یعنی مشاوره، آموزش ایلتس و آزمون آزمایشی ایلتس همراهی خواهند نمود و کارنامه نمرات شما را در آزمون‌ها به دقت بررسی و مورد تحلیل قرار خواهند داد و به کمک مشاورین مجرب شما را در زمینه تقویت و رفع نقاط ضعف در هر کدام از بخش‌های چهارگانه آزمون، راهنمایی خواهند نمود. اعتبار موسسه زبان سفیر گفتمان به دو دهه سابقه درخشان در زمینه آموزش زبان انگلیسی عمومی، آموزش ایلتس و با همراهی اساتید برتر و کادر مجرب و متخصص زبان انگلیسی است که توانسته اند با 102 شعبه در تهران و استان‌های مختلف، هموطنان را در جهت رسیدن به اهداف خود یاری نمایند و زمینه‌های رشد و پیشرفت مخاطبان و زبان‌آموزان خود را فراهم کنند. شما می‌توانید از طریق آدرس(gosafir.com) و همچنین شماره تلفن دفتر مرکزی تهران 02184347000 با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. سپس قدم‌هایی محکم و استوار را برای بالندگی و پیشرفت خود در زندگی و تحصیل بردارید.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت در آزمون آزمایشی آزمون آکادمیک سفیر گفتمان آزمون جنرال آزمون آیلتس آزمون اصلی آزمون ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۸۸ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا پایان ۱۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!