Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جلسه نهایی رقابت‌های لیگ برتر امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد و پس از قطعی شدن حضور ۱۰ تیم در مسابقات، مراسم قرعه‌کشی در حضور نمایندگان باشگاه‌ها انجام شد.

طبق قرعه‌کشی در گروه اول تیم‌های باران پل اراک، خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران، شهید همت تهران و هیات کرمانشاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های پلیمر خلیج فارس (لرستان)، هیات خوزستان، پیشتازان اکو خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و کارو پلاست فارس هم گروه دوم را تشکیل می‌دهند.

این رقابت‌ها از روز چهارم اسفند به میزبانی استان مرکزی شهرستان اراک آغاز می‌شود و تا هفت روز ادامه خواهد داشت.

«حمیدرضا قبایی‌زاده»‌ دبیر فدراسیون بوکس در این خصوص به ایرنا، گفت: استقبال تیم‌ها فراتر از تصور ما بود و تلاش می کنیم از لحاظ کیفیت هم مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی تیم‌ها در تلاش برای حضور قدرتمند در لیگ هستند، توضیح داد: ما مسابقات را بر پایه حضور هشت تیم برنامه‌ریزی کرده بودیم که دو تیم دیگر نیز اضافه شدند تا از لحاظ کمیت، تعداد خوبی داشته باشیم.

قبایی‌زاده تصریح کرد: با حضور ۱۰ تیم، بوکسورهای بیشتری از لحاظ مالی تحت پوشش باشگاه‌های مختلف قرار می‌گیرند و می‌توانند پس از مدت‌ها در مسابقاتی مهم روی رینگ بروند.

وی در خصوص اینکه چرا برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی حضور ملی‌پوشان در تیم‌ها انجام نشد؟ گفت: تنها دو بوکسور المپیکی ما (شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش) ملی‌پوش محسوب می‌شوند و چون ترکیب اصلی تیم ملی مشخص نیست امکان این نبود تا سهمیه‌بندی داشته باشیم. ضمن اینکه همین حالا نیز بوکسورهای مطرح در تیم‌ها پخش شده اند و قطعا مسابقات جذابی را شاهد خواهیم بود.

قبایی‌زاده در خصوص میزبانی اراک نیز اظهار داشت: از امکانات استان مرکزی و شهرستان اراک بازدید کردیم و آنها شرایط خوبی را فراهم کرده‌اند. تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات با رعایت پرتکول‌های بهداشتی اندیشیده شده و از تمامی حاضرین تست کرونا گرفته خواهد شد.

وی در خصوص اعتراضاتی که سال‌های دور به داوری‌های مسابقات لیگ می‌شد، گفت: تمامی داورانی که امسال قضاوت خواهند کرد، ستاره‌دار و بین‌المللی هستند.آئین نامه انضباطی را هم مشخص کرده‌ایم و البته تیم‌ها حق اعتراض دارند تا در حق ورزشکاری اجحاف نشود.

برچسب‌ها استان مرکزی دانیال شه بخش فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دانیال شه بخش فدراسیون بوکس استان مرکزی دانیال شه بخش فدراسیون بوکس اخبار کنکور قبایی زاده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر