Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجارب بزرگی مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم و در این مقاطع دارای مدیریت راهبردی بوده‌ایم و باید تجارب این برهه‌ها را به نسل جدید منتقل می‌کردیم که نکردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، محسن رضایی در بازدید از کارخانه نوآوری مشهد مقدس اظهار داشت: در حوزه انتقال تجارب بین‌نسلی فرصت‌های طلایی را از دست داده‌ایم؛ این اقدام باید برای نسل جدید از 20 سال پیش برنامه‌ریزی می‌شد اما اینک باید نگاهمان به آینده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در بسیاری از حوزه‌ها نسبت به دانش راهبردی بی‌اعتنا بوده‌ایم و همین مسئله سبب شده تا به مسائلی همچون حاشیه‌نشینی دچار شویم و ظرفیت‌های بسیاری از دست برود.

رضایی گفت: خلاء موجود در این حوزه این است که ظرفیت‌سازی صورت نداده‌ایم و البته کمبود اصلی ما این بوده که مدیر راهبردی کم داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما تجارب بزرگی مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم و در این مقاطع دارای مدیریت راهبردی بوده‌ایم و باید تجارب این برهه‌ها را به نسل جدید منتقل می‌کردیم که نکردیم.

تعریف 30 پروژه اقتصاد مقاومتی برای سال 1400 در گیلان؛ «پسماند» از چالش‌های جدی استان استتحقق عینی اقتصاد مقاومتی در ‌زنجان / قطب اصلاح نژاد دام سبک ایران کجاست؟ + فیلممعاون استاندار تهران: پاکدشت تجلی‌گاه اقتصاد مقاومتی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید هم در حوزه انتخاب استراتژیک صحیح تصمیم‌سازی مناسبی داشته باشیم و هم اینکه در حوزه مدیریت راهبردی و انتقال تجارب صحیح عمل کنیم.

رضایی با تصریح بر اینکه باید از ایده‌های نو در حوزه رقابت در عرصه بین‌المللی بهره گرفت ادامه داد: ورود کالاهای ژاپنی و چینی را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم و علت اصلی این بوده که به خلاقیت و نوآوری توجهی نداشته‌ایم و اگر این رویه را ادامه دهیم بازهم با موج جدیدی از ورود کالاها روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت راهبردی بوده ایم نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام