Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:49:18 GMT

۲ هزار مازندرانی صاحبخانه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۱۸۷

۲ هزار مازندرانی صاحبخانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومین مازندران گفت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد شده تا احداث دو هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال ۱۴۰۰ به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به ساخت مسکن طرح اقدام ملی، افزود: ساخت مسکن اقدام ملی در بعضی از شهرستان‌های استان آغاز شده است، اما تسریع انجام آن نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

رازجویان با تاکید بر اینکه ساخت مسکن محرومین در مازندران از اولویت‌های دولت است، گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود استان باید جهت ساخت خانه برای قشر‌های محروم و کم‌درآمد جامعه استفاده شود تا موجب ایجاد آرامش برای آن‌ها گردد.

او افزود: اداره کل راه و شهرسازی در راستای معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت دریافت انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر میارکلا ساری، با جدیت بیشتری پیگیری نماید.

رازجویان با بیان اینکه از تجربیات پروژه مسکن مهر باید در دیگر پروژه‌های حوزه مسکن استفاده شود، گفت: پروژه‌های حوزه مسکن باید با کیفیت بالا احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

رازجویان در مورد مسکن مهر چالوس نیز افزود: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده است تا مشکل فاضلاب این مجتمع را تا انتهای سال ۹۹ برطرف سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خانه‌دار شدن قشر کم‌درآمد جامعه را از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: از بانک‌هایی که جهت ساخت مسکن محرومین همراهی دارند قدردانی می‌کنم و انتظار دارم جهت انجام تعهد صددرصدی، تمام بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رازجویان افزود: بیش از ۱۹۰۰ متقاضی مسکن محرومین که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند تاکنون جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بنیاد مسکن نظارت و پایش جدی بر متقاضیان مسکن محرومین داشته باشد تا بودجه‌ی بلاعوضی که دولت اختصاص داده است در زمان مناسب هزینه شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن محرومین راه و شهرسازی مازندران کمیته امداد مسکن محرومین ساخت مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است