Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شب گذشته نوزاد ۲۰ روزه‌ای که دچار انسداد راه هوایی شده بود با راهنمایی پرستار واحد ارتباطات این مرکز و کمک مادرش جانی دوباره گرفت.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته به دنبال تماس با تلفن ۱۱۵ مبنی بر انسداد و خفگی نوزادی در حین شیر خوردن، بلافاصله کارشناسان مرکز پیام اورژانس بعد از اخذ آدرس یک دستگاه آمبولانس به منزل بیمار در شهرک ۲۲ بهمن اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی، کارشناسان پرستاری مرکز ارتباطات اورژانس طبق روند جاری آن مرکز ضمن برقراری تماس و تا زمان رسیدن آمبولانس، با راهنمایی و آموزش پدر و مادر نوزاد، موفق به برطرف کردن انسداد تنفسی وی شده و نوزاد مذکور از خفگی نجات یافت.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس قدردانی می‌کنیم و از افراد درخواست داریم، هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش به توصیه پرستاران مرکز پیام دقیقاً عمل کرده و با این کار به حفظ جان بیمار خود کمک کنند.

‌ ‌ مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 فایل صوتی نوزاد دانلود

کد خبر 475153

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان ماموریت اورژانس اورژانس 115 خفگی نوزاد پرسنل اورژانس امداد ونجات نجات نوزاد از خفگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان