Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:09:04 GMT

برنامه این هفته گالری‌های مشهد چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۷۳۲

برنامه این هفته گالری‌های مشهد چیست؟

ایسنا/خراسان رضوی این هفته ۸ گالری مشهد میزبان آثار نقاشی، نگارگری، هنرهای تجسمی و صنایع دستی هنرمندان مختلف خواهند بود.

در هفته پایانی بهمن ۸ گالری مشهد آثار نقاشی، نگارگری، هنرهای تجسمی و صنایع دستی هنرمندان را به نمایش گذاشته‌اند. در این راستا نمایشگاه‌های «در انتهای تاریکی»، «درخت‌ها»، «رسوخ رسوب»، «پرتوی خیال»، «هنر برای عشق»، «آثار مدرن، دکوراتیو و رئال»، «آثار حسین صباغیان» و «علم هنر» در برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه به معرفی برنامه‌های گالری‌های فعال مشهد در این هفته خواهیم پرداخت.

«در انتهای تاریکی» در گالری آذرنور

نمایشگاه آثار نقاشی الهام برفرازی تحت عنوان «در انتهای تاریکی» از روز یکشنبه، ۲۶ بهمن‌، در گالری آذرنور، واقع در خیابان راهنمایی ۱۰ افتتاح شده و تا ۲۹ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

«درخت‌ها» در گالری آسمان

نمایشگاه آثار نقاشی سیدمحمود کاشی‌الحسینی تحت عنوان «درخت‌ها» از روز پنجشنبه، ۳۰ بهمن، در گالری آسمان واقع در نبش وکیل آباد ۳۸ افتتاح می‌شود و تا ۵ اسفندماه نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«رسوخ رسوب» در گالری روند

نمایشگاه آثار نقاشی هوچیثرا یوسفی تحت عنوان «رسوخ رسوب» از روز ۲۴ بهمن، در گالری روند واقع در بلوار ارشاد، خیابان هجرت افتتاح شده و تا ۲۹ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«پرتوی خیال» در گالری درخت

نمایشگاه آثار نقاشی الناز کوهجانی تحت عنوان «پرتوی خیال» از روز ۲۵ بهمن‌ماه در گالری درخت، واقع در خیابان هاشمیه ۲۷ افتتاح شده و تا ۲۷ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

«هنر برای عشق» در گالری مانیاد

نمایشگاه گروهی «هنر برای عشق» با آثار هنری از فرزانه رئیس‌الساداتی، سحر جلیلی، سروش کوشانفر، میلاد اسماعیلیان فرد، محدثه اکرامی، مریم یوسف زاده و آبان غلامی‌فر از روز شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه در گالری مانیاد، واقع در خیابان کوثر جنوبی ۷ افتتاح شده و تا ۲۹ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«آثار مدرن، دکوراتیو و رئال» در گالری سمرقند

نمایشگاه تابلو های مدرن، دکوراتیو و رئال با آثاری از مهتا معتمدی راد و ناهید قربان‌پور از روز یکشنبه، ۲۶ بهمن، در گالری سمرقند، واقع در خیابان سیدرضی ۹ افتتاح شده و تا ۲۷ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این گالری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

«آثار حسین صباغیان» در گالری حسین صباغیان

نمایشگاه آثار نقاشی حسین صباغیان از امروز، ۲۷ بهمن‌ماه در گالری حسین صباغیان واقع در خیابان شاهد ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۳۰ بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تا ۱۹:۳۰ دقیقه است.

«علم هنر» در گالری پاتوق هنر

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانش‌آموزان هنرستان کاردانش دخترانه شهید اول تحت عنوان «علم هنر» از ۲۵ بهمن‌، در گالری پاتوق هنر، واقع در خیابان فلسطین ۳ افتتاح شده و تا ۲۸ بهمن نیز ادامه دارد.در این نمایشگاه آثار نگارگری، عکاسی، فتوگرافیک، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و ویترای در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹:۳۰ دقیقه است‌.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها باید با رعایت کامل‌ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شوند. رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها در فضای نگارخانه الزامی است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نگارخانه نگارخانه های مشهد نمایشگاه آثار نقاشی افتتاح شده واقع در خیابان حسین صباغیان ساعت ۱۶ تحت عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی