Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مدیران معاونت بهداشت دانشگاه صبح امروزبرگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  این نشست در راستای آمادگی بهداشت استان برای مقابله با بحران احتمالی شروع موج چهارم بیماری کرونا برگزار شد.

در این خصوص تمهیدات لازم برای آمادگی پیشگیرانه ی شیوع گسترده ی بیماری برای سری چهارم بررسی و مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آخرین وضعیت آزمایشگاه های کرونا در استان، کیت های نمونه برداری کرونا، وضعیت اکسیژن سازهای استان و همچنین دستگاه های سی تی اسکن مستقر در مراکز درمانی شهرستانهای مختلف استان از مهم ترین مواردی بودند که مسئولین ذیربط در معاونت بهداشت باید در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند.

همچنین جلسه ی فوری معاون بهداشت و مدیران گروه های بهداشتی با مسئولین شبکه ها و مراکز بهداشت سراسر استان در این خصوص برگزار می شود.

در خصوص مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد محدودیت های کرونایی برای پیشگیری از شروع موج چهارم تنظیم و برای استاندار لرستان جهت طرح در ستاد مبارزه با کرونای استان ارسال خواهند شد.

شناسایی، تفکیک و غربالگری افراد دارای بیماریهای زمینه ای در استان، افزایش تعداد موارد ارجاع افراد مشکوک ویزیت شده در کلینیک ها و مطب های خصوصی به مراکز غربالگری جهت انجام تست "پی سی آر" و دپوی داروهای مورد نیاز برای بیماران کرونایی نیز مهم ترین اقداماتی است که برای آمادگی مقابله با بحران احتمالی انجام شده است.

در این جلسه همچنین رئیس دانشگاه خواستار برنامه ریزی دقیق تر و فشرده تر مدیران حوزه ی بهداشت برای ایام نوروز به ویژه ی نظارت های بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز تجمعی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت کرونا درایران ی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن