Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای 700 متر لوله گذاری و اتصال به شبکه آب شهری خاورشهر، کیفیت و کمیت آب آشامیدنی روستای 2500 نفری محمودآباد بهبود یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر امور آبفای خاورشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری با اعلام این خبر گفت: این طرح توسعه شبکه از مخزن آب آغاز شد و با اجرای 700 متر لوله گذاری از جنس چدن داکتیل و قطر150 میلی متر در جاده خاورشهر به محمودآباد،  در میدان امام حسین(ع) این روستا خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز محمدزاده با اشاره به اینکه این روستا 550 مشترک دارد افزود: این خط لوله جدید، آب آشامیدنی با کیفیت مخزن آب خاورشهر که ازخط انتقال سد ماملو تامین و تغذیه می شود را به روستای مجمودآباد  منتقل می کند و کمیت و کیفیت آب آشامیدنی این روستا 2500 نفری را بهبود می بخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح توسعه به صورت امانی و با هزینه کرد اعتباری افزون بر 80میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری انجام شد و به بهره برداری رسید.

خاورشهر با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در 11کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع)واقع شده است و امور آب و فاضلاب این شهر به 9 هزار و 21 اشتراک آب شهری و روستایی خدمات رسانی می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان