Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مهران صلواتی را به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب کرد.

در متن حکم جهان‌بین آمده است:

جناب آقای مهران صلواتی

با سلام و تحیت

با توجه به استعفای برادر ارجمند جناب آقای دکتر صامت که از مدت‌ها پیش به اینجانب تحویل شده بود و ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند ایشان در سال‌های طولانی تصدی معاونت و نیز اداره کل امور دانشجویی، جنابعالی را که دارای تعهد، نیروی جوانی و تجربه گرانقدر در مدیریت‌های گوناگون هستید، به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود در ادامه فعالیت‌های گذشته و با نگاه تحولی در جایگاه سیاست‌گذاری، پشتیبانی و نظارت، نسبت به ارتقای جایگاه و خدمات مراکز مشاوره، ساماندهی و ارتقای وضعیت سراهای دانشجویی، بوفه‌ها و سلف‌ها، نقل و انتقالات دانشجویی، تخفیف‌ها و کمیته‌های انضباطی در واحدهای دانشگاهی و… با رعایت کامل ضوابط و مقررات و با نگاه حمایتی از دانشجویان، اقدام فرمائید.

مجدداً ضمن تشکر فراوان از خدمات و زحمات جناب آقای دکتر صامت، برای جنابعالی آرزوی مزید توفیقات دارم.

دکتر فرزاد جهان بین

معاون فرهنگی و دانشجویی

کد خبر 5147405 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دانشجویان مهران صلواتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علامه طباطبایی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش جذب هیات علمی آزمون دستیاری پایان نامه شهریه دانشجویان آموزش مجازی اداره کل امور دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد