Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@09:44:01 GMT

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نباید سیاسی باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۹۲۶۲

وزیر نفت گفت: اعطای گواهی صلاحیت حرفه‌ای، تغییر پارادایم مهمی است. تاکید می‌کنم به هیچ وجه این مرکز نباید سیاسی باشد. این مرکز باید به‌صنعت نفت نه به نه افکار مدیران صنعت خدمت کند.

بیژن‌ زنگنه امروز در آیین اعطای گواهینامه‌های صلاحیت‌ حرفه‌ای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اظهار کرد: توسعه، محصول انسان‌های توسعه‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه اینکه بدون‌ انسان‌های توسعه‌یافته، پالایشگاه، پتروشیمی و خط لوله ساخته نمی‌شود، بلکه توسعه حاصل نمی‌شود.

به گفته وی امروز صاحب مرکزی هستیم که می‌توانیم به آن‌ اتکا کنیم. برای فاصله گرفتن از مدرک‌گرایی، همین الان هم بسیار دیر شده است.

وزیر نفت با بیان اینکه بسیاری اوقات ارتقای مدرک تحصیلی، نگاه فرد نسبت به مسائل و یا سطح توانمندی‌های او را تغییری نمی‌دهد، افزود: این درحالی‌ است که می‌توان مهارت‌های فردی را طی دوره‌هایی ارتقا داد.

زنگنه اظهار کرد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در ارزیابی‌های اولیه مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، دخالت انسانی وجود دارد و از این‌حیث، قضاوت‌های شخصی دخیل نیست.
(ایسنا)

برچسب ها: بیژن نامدار زنگنه ، وزیر نفت ، توسعه مدیریت صنعت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MiL

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت توسعه مدیریت صنعت توسعه مدیریت صنعت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد