Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد جمالیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با حضور نمایندگان وزارتخانه، استانداری و سازمان بازرسی و با همفکری تمامی ارگانها یک شرکت توانمند برای پروژه ولیعصر انتخاب می شود که بتواند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.

وی افزود : امیدواریم این جابجایی و البته تجهیز بخشی از پروژه تا پایان اسفند ماه سال جاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: افزایش نرخ ارز و نواسن در بازار عمده مشکل پیمانکار قبلی با دانشگاه علوم پزشکی بود که بعد از کش و قوص های فراوان بالاخره تصمیم بر قطع همکاری و شروع با پیمانکار جدید گرفته شد.

جمالیان بیان کرد: در این مدت دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به واقف بودن افزایش قیمت ها اقدام به خرید بیشتر تجهیزات اصلی و اساسی از جمله تجهیزات چهارگانه و موتورخانه کرده و اکنون نیز در انبار در انتظار اتمام پروژه و نصب و راه اندازی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از وقفه و تعطیلی نیمه و تمام وقت این پروژه،مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز خریداری شد تا به دلیل نوسانات بازار و ارز و مشکلات تحریم،خللی در روند تکمیل پروژه ایجاد نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به پیگیر بودن روند مناقصه و شرکت ۹ شرکت توانمند و با تجربه  در آن تاکید کرد : امیدواریم با همکاری و همفکری باقی دستگاه ها و دست اندرکاران،بهترین شرکت انتخاب و هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.

جمالیان در پایان تاکید کرد: این پروژه با توجه به ارائه خدمت به کل استان و حتی استان های همجوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل حتی افتتاح و بهره برداری آن حتی یک روز زودتر از موعد اهمیت و حساسیت این پروژه را دوچندان می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی نرخ ارز اراک دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان