Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم میرزاپور، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مسابقه دوستانه‌ای که فردا میان تیم‌های ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها جهت یاد بود علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار خواهد شد، گفت: این اتفاق ناگوار را به خانواده این دوستان و جامعه ورزش کشورمان تسلیت می‌گویم؛ این اتفاق و از دست دادن این ۲ بزرگوار غم بزرگی برای همه ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاپور در ارتباط با انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: متاسفانه در اکثر اوقات انتخابات ما با مشکلات زیادی رو به رو بوده است و همیشه با دخالت فیفا کار‌ها به درستی پیش رفته اند. اما امیدوارم امسال اتفاقات ناگوار سال‌های قبل پیش نیایند، انتخابات به درستی و بدون مشکل برگزار شود و فوتبال ما از شرایط بد فعلی خارج شود.

دروازه بان سابق تیم ملی ایران در ارتباط با وضعیت دروازه بانان در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: فکر می‌کنم زمانی که ورود دروازه بان‌های خارجی به کشورمان را ممنوع کردند، اتفاقات خوبی افتادند و مجبور شدیم به جوانان خود بها دهیم که همین موضوع باعث شد در شرایط کنونی پاداش آن اعتماد را کسب کنیم.

او ادامه داد: دروازه بانانی مانند مظاهری، حامد لک، نیازمند و حسینی در سطح بالایی هستند و لیاقت این را دارند که در تیم‌های اروپایی نیز بازی کنند.

بیشتر بخوانید 

شهباززاده بهترین بازیکن، یحیی مربی هفته/ ماشین تبریزی‌ها در ایستگاه پایانی روشن شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی انصاریان دیدار دوستانه مهرداد میناوند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان

تقابل رئیس جمهور روسیه با روبات دروازه بان.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود