Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان با توجه به جایگاه حساسی که در عرصه آموزش دارد می تواند نقش مهمی در پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف این سند ایفا نماید و این مستلزم به کارگیری اساتید متعهد، انقلابی و متخصص در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه، کانون بسیج اساتید فرهنگیان در تهران باید یکی از اقداماتش رصد و پایش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد لذا ماموریت پیگیری موضوعات کلان حوزه تعلیم و تربیت بر عهده این مجموعه می باشد.

دارا بیان داشت: برای رسیدن به این اهداف باید راهکارهای مناسب اتخاذ کرد و پیش بینی شده است تا کارگروه تخصصی تعلیم و تربیت با همت اساتید این دانشگاه تاسیس و فعال شود. 

این استاد دانشگاه یکی از مسائل اصلی امروز کشور در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت را آموزش در دوره کرونا دانست و با اشاره به فرصت ها و چالش هایی که آموزش های مجازی  ایجاد کرده گفت: مجموعه ای از اساتید فرصت ها و چالش های آموزشی در دوره کرونا را بررسی می کنند. در این زمینه اساتید دانشگاه فرهنگیان باید پیشتاز باشند و با رویکرد حل مسئله به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چالش های آموزشی بسیج اساتید آموزش مجازی بسیج اساتید فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم