Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بزرگخو دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به رونمایی از تلویزیون اینترنتی این اتحادیه گفت: در روزهای اخیر از تلویزیون اینترنتی « مردمان» در اتحادیه دفتر تحکیم وحدت رونمایی کردیم. این تلویزیون اینترنتی با هدف « کنکاشی در حکمرانی نظام مردم سالاری دینی» همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تلویزیون اینترنتی مردمان یکی از اولویت‌های امسال دفتر تحکیم وحدت است که به حکمرانی مطلوب مردم سالاری دینی، ساختار‌های پاسخگوی جمهوری اسلامی به مردم و همچنین نیاز‌های مردم و مردم سالاری  خواهد پرداخت.

بزرگخو اضافه کرد: تلویزیون اینترنتی مردمان با هدف بسط گفتمانی مردم سالاری دینی در جامعه ایجاد شده است. به این معنا که شاخه‌های قبلی عمق بخشیده شود و شاخه‌های جدید به درخت کلی مردم‌سالاری دینی اضافه شود. برای مثال شفافیت که یکی از سرفصل‌های ویژه‌‌ی مردم سالاری دینی است با پرداختی درست، ابعاد آنرا بررسی و تبیین می کند. 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مهمانان برنامه های مردمان اساتید برتر و تراز انقلابی هستند که اشراف کافی نسبت به گفتمان مردم سالاری دینی دارند. همچنین از مسئولین مربوط به موضوع های مختلف دعوت می شود تا نسبت به مطالبات مردمی پاسخگو باشند.

وی گفت: اولین برنامه این تلویزیون اینترنتی این هفته با حضور حجت الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد منتشر خواهد شد. موضوع این برنامه تصویر کلی نظام مردم‌سالاری دینی است. قصد ما این است که با یک رویکرد کلان ابتدا اهمیت موضوع را به مخاطب بگوییم سپس بخش‌های مختلف موضوع را معرفی کنیم.

انتهای ÷یام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تلویزیون وحدت انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی تلویزیون اینترنتی مردم سالاری دینی دفتر تحکیم وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند