Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز مدعی است حکم بازداشت عوامل تیم استقلال ملاثانی صادر شده بود، اما این موضوع با پیگیری مدیران قشقایی حل شد

روح الله نجف پور مدیرعامل قشقایی درباره جنجال های به وجود آمده در جریان بازی روز گذشته مقابل قشقایی شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، روح‌ الله نجف‌ پور درباره اتفاقات پس از دیدار تیم‌ های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی و شکستن درهای رختکن استقلال به تسنیم گفت:

همه چیز در گزارش نیروی انتظامی مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از درگیری ایجاد شده و تخریب رختکن و کمد، یک مأمور نیروی انتظامی و گزارشگر صدا و سیما هم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

مدیرعامل قشقایی شیراز با بیان اینکه همه اتفاقات صورت‌ جلسه شد، تصریح کرد:

حکم بازداشت یک عضو کادر فنی، یکی از همراهان تیم و یک بازیکن استقلال ملاثانی صادر شده بود، اما وساطت کردیم و به همراه اعضای هیات ‌‌مدیره ریش گرو گذاشتیم. حوادث بی‌ نظیری در این مسابقه رخ داد و ندیده بودیم عوامل یک تیم در رختکن دست به چنین کارهایی بزنند، اما استقلال ملاثانی مهمان ما بود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در مورد اینکه روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی نوشته بود عوامل اجرایی مسابقه حتی تصاویر دوربین ‌های عوامل این تیم را پاک کردند، گفت:

کارکنان هیات فوتبال عوامل اجرایی یک مسابقه است. آیا آنها چنین کاری می ‌کنند؟ مأمور نیروی انتظامی شاکی پرونده بود و حتی گفتند ما چند سال پیش مازیار زارع را هم به ‌خاطر درگیری در دیدار فجر سپاسی دستگیر کردیم، اما اجازه ندادیم کسی بازداشت شود. آنها باخته بودند و به ‌خاطر فشار روانی روی خود، چنین کارهایی انجام دادند.

نجف ‌پور در خصوص شرایط فنی تیم قشقایی و حضور این تیم در رده‌ های پایانی لیگ دسته اول فوتبال عنوان کرد:

تنها در یک بازی نتوانستیم خواسته ‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم. در سایر دیدارها بسیار خوبی بازی کردیم و در هر دیدار بیش از شش موقعیت را هدر می‌ دهیم. این مشکل مقابل استقلال ملاثانی حل شد و هر سه مهاجم ما گلزنی کردند. خیال ما از لحاظ فنی راحت است و شایسته حضور میان سه تیم بالای جدول هستیم. مقابل مس کرمان در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کردیم و می ‌توانستیم استقلال خوزستان را ببریم.

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال ملاثانی قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی