Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:23:23 GMT

گیلان/ ۵ مصدوم در سقوط پراید به دره

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۵۸۵

گیلان/ ۵ مصدوم در سقوط پراید به دره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: انحراف و سقوط خودروی پراید به دره کوهستانی محور اسالم به خلخال ۵ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سیاوش غلامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور اسالم به خلخال، منطقه “زته” از مسیر خود منحرف و به دره کوهستانی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی ضمن اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه یک تیم عملیاتی از سوی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات نجاتگران هلال احمر در حادثه مذکور اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات رهاسازی یکی از مصدومان، اقدامات لازم امدادی را نسبت به مصدومان این حادثه انجام دادند.

سیاوش غلامی با بیان اینکه این حادثه ۵ حادثه دیده برجای گذاشته است، اضافه کرد: پس از اقدامات اولیه امدادی، یک مصدوم توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EWN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله