Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس فرهنگسرای اخلاق و دبیر سوگواره هنری برمدار حسین (ع) گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در آیین اختتامیه سوگواره هنری نوجوانان «بر مدار حسین (ع)» از 22 نوجوان برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم مرضیه خسروی بروجنی افزود: 250 اثر در بخش‌های تعزیه خوانی، داستان کوتاه، شعر و طراحی پوستر از نوجوانان رده سنی 12 تا 16 ساله از طریق فضای مجازی به دبیرخانه سوگواره در فرهنگسرای اخلاق واصل شده است که براساس ارزیابی هیأت داوران، 22 نوجوان در بخش‌های مختلف سوگواره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پنج دوره قبلی «سوگواره عاشورایی» در بخش تعزیه خوانی نوجوانان از سال‌های 94 تا 98 در مدارس مناطق منتخب شهر تهران برگزار شده و در هر مدرسه منتخب، گروه تعزیه خوانی نوجوانان راه اندازی شد و در هر منطقه تهران نیز در هر دوره، یک مدرسه توسط هیأت داوران انتخاب و هدایایی به گروه‌های برتر تقدیم شده است.
این مراسم به دلیل شرایط کرونایی با حضور جمعی محدودی از رؤسای فرهنگسرا‌ها و مسؤولان فرهنگی- مذهبی برگزار شد
سخنرانی برگزار کنندگان، تعزیه خوانی مجلس شهادت حضرت علی اکبر (ع) و مرثیه سرایی در رثای امام هادی (ع) و مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان نوجوانان از محور‌های این مراسم اختتامیه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر نوجوانان تعزیه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم