Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جلسه هیأت رییسه فدراسیون کشتی صبح امروز در محل این فدراسیون واقع در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این جلسه با حضور محمدرضا طالقانی، سید ناصر موسوی لارگانی، دکتر سهراب کیهانی، امیر محسنی و علیرضا دبیر، حمید سوریان، فاطمه درخشانی، سید جلال عسگری رییس، نایب رییس، نایب رییس بانوان و دبیر فدراسیون به‌عنوان اعضاء برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدارسیون کشتی در این جلسه با تسلیت به مناسب شهادت امام دهم حضرت امام علی النقی (ع) توضیحاتی را در مورد برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون کشتی ارائه داد.

او در مورد برنامه‌های فدراسیون ادامه داد: در مورد آموزش مربیان و داوران فدراسیون از طریق انستیتو کشتی برنامه دارد ضمن این که فرآیند اعزام داوران به مسابقات نیز در قالب یک اپلیکیشن انجام می‌شود.

رییس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال این هستیم که تمامی برنامه‌های فدراسیون آی تی محور شود و اولویت ما انستیتو کشتی است.

وی ادامه داد: در برنامه ما است که اطلاعات مربیان، کشتی گیران و داوران را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم آمار دقیقی از جامعه کشتی به دست بیاوریم.

دبیر گفت: برای این که کشتی در تمامی کشور راه بیفتد به استان‌ها می‌روم و با نهادهای مهم از جمله استانداری، سپاه، شهرداری، آموزش و پرورش و ... جلسه می‌گذارم و پیگیری خروجی این جلسات توسط رییسان هیأت کشتی استان‌ها باید انجام شود.

او در این نشست در مورد فعالیت‌های فدراسیون به جهت حضور عباس جدیدی به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا و کسب پست دبیرکلی توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه این جلسه گزارش‌های مالی فدراسیون از جمله پرداخت‌ها و بدهی‌ها تا پایان سال و تغییر اشل حق‌الزحمه مدرسان کشتی نیز داده شد.

هم‌چنین حکم انتصاب امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به وی اهداء شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر