Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داود باقری درباره وضعیت عمومی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پس از مثبت شدن تست کرونای او عنوان کرد: محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی به من اطلاع داد سردرد و بدن درد دارد و من نیز او از خواستم تست کرونا بدهد که نتیجه آن مثبت بود. تا الان که با او در تماس هستم، علائم شدیدی ندارد. هماهنگ کردیم شبانه از ملی پوشان هم تست کرونا گرفته شود و تا بزودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم قرنطینه هستند.

او ادامه داد: زمانی که ملی پوشان وارد اردو می‌شدند نیز آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دادیم و تست کرونا گرفتیم و جواب همه منفی بود. از این رو اجازه دادیم اردوها ادامه پیدا کند. ما طبق همین ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهیم و رعایت سخت گیرانه پروتکل‌ها اجازه دادیم، اردوهای تیم‌های ملی و همچنین دو مرحله لیگ جوانان و بزرگسالان برگزار شود تا هم وزنه برداران در مسیر آماده سازی قرار بگیرند و هم با برگزاری لیگ کمک مالی به آنها شود. تاکنون هم مشکلی نداشتیم تا اینکه این اتفاق رخ داد اکنون باید ببینیم وضعیت چگونه است و کسی از ملی پوشان مبتلا هست یا خیر.

باقری در پاسخ به اینکه فینال لیگ وزنه برداری در اهواز برگزار می‌شود یا خیر، تصریح کرد: نتیجه تست کرونای ملی پوشان تعیین کننده است. اگر پاسخ تست‌ها منفی باشد که دستمان برای برگزاری لیگ باز است اما اگر یکی یا بیشتر ملی پوشان مبتلا شده باشند، زنگ هشدار است و کمیته پزشکی این در خواست را خواهد داشت که لیگ به تعویق بیفتد. البته مسئله مهم در برگزاری لیگ این است که حکم انتخابی تیم ملی دارد و باید لیست نفرات برای قهرمانی آسیا ارسال شود و اگر این نکته وجود نداشت کمیته پزشکی با توجه به وضعیت اخیر شیوع ویروس کرونا این پیشنهاد را می‌داد که لیگ به تعویق بیفتد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که مگر اردو قرنطینه کامل نبود پس چگونه سرمربی مبتلا شده، تاکید کرد: از خانواده تا اجتماعات بزرگ‌تر نمی‌توان ادعا کرد که قرنطینه کامل انجام می‌شود. البته خود من در آغاز اردوها جلسات خصوصی را برگزار کردم و تمام نکات بهداشتی و اینکه زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تا چه اندازه با ارزش است را به ملی پوشان تاکید کردم. برای اینکه مطمئن شویم که مشکلی وجود ندارد هر ۱۰ روز تست می‌گرفتیم که همانطور که گفتم تا الان منفی بوده و این تست‌ها ابزار کنترل ما بوده‌اند وگرنه زندانی کردن ورزشکار که امکان پذیر نیست.

او افزود: کمیته مسابقات هم خیلی زحمت کشید و با وجود حساسیت زیادی که من روی نتیجه تست‌ها داشتم همچنان همکاری کردند و تا الان هم خوب پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند. امیدوارم بتوانیم مجوز برگزاری لیگ را بدهیم، اما اگر نشد باید لیگ را به تعویق بیاندازیم. امیدوارم تست ملی پوشان منفی باشد.

کاندیدای عضویت در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی در پایان در مورد فضای انتخابات نیز گفت: ما اگر نسبت به دوره قبلی فدراسیون جهانی حساسیت داشتیم به دلیل مسائلی بود که اکنون عنوان شده و به نفع وزنه برداری دنیا بود. قطعاً این انتخابات هم بدون حاشیه نیست چون آشفتگی موجود را همه می‌بینند و رئیس کمیته بین المللی المپیک هم ایراد محتوایی گرفته است. او اعلام کرده اول باید اساسنامه اصلاح و حق ورزشکاران نیز در نظر گرفته شود. برای تعیین صلاحیت‌ها نیز مسائلی در نظر گرفته شده که تحقق آن غیر ممکن است. در واقع وزنه برداری شرایط خوبی ندارد و اصل این رشته زیر سوال است.

کد خبر 5147686

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقری فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو تنیس روی میز شهاب زاهدی والیبال تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال پیکان تهران برگزاری لیگ وزنه برداری کمیته پزشکی ملی پوشان تست کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید