Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستی گفت: دولت تدبیر و امید در طول سال های گذشته بیش از 50 بار با استفاده از ادبیات و کلمات نسنجیده، به مردم و منتقدان توهین کرده و مجلس در حال بررسی آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر راستی عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اهانت های رئیس جمهور به مردم و مسئولان در طول سال های گذشته اظهار داشت: متاسفانه علی رغم توصیه های کارشناسان و نمایندگان مجلس به مقامات دولتی در خصوص رعایت احترام متقابل در استفاده از ادبیات مناسب در خصوص پاسخگویی به منتقدان دولت، همچنان شاهد هستیم که دولتی ها در پاسخ به مردم و منتقدان از الفاظ غیرارزشی استفاده و توهین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در طول سال های گذشته بیش از ۵۰ بار با استفاده از ادبیات و کلمات نسنجیده، به مردم و منتقدان توهین است و نیاز است که مجلس در این خصوص پیگیری جدی داشته باشد و از حقوق ملت در برابر این ادبیات بی شرمانه دفاع کند.

راستی افزود: دولت روحانی تا به امروز بیش از ۵۰ بار به مردم توهین کرده و از سوی دیگر پای درد دل مردم نمی نشیند تا بداند تورم و گرانی ها تا چه اندازه کارد را به استخوان مردم رسانده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تورم و عدم ثبات قیمت ها باعث برهم خوردن آرامش روانی و فکری جامعه شده است، افزود: مردم هر روز استرس شنیدن اخباری در خصوص گرانی یک کالا و جنس را دارند و نبود امنیت شغلی و عدم ثبات قیمت ها، باعث مخدوش شدن روان مردم شده است و دولتمردان باید جوابگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: دولتمردان باید به جای استفاده از آمارهای نادرست و تظاهر به داشتن اقتصاد پویا در کشور، سفره مردم را ببینند که روز به روز در حال کوچک تر شدن است و باید با گام های عملی و غیرشعاری، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را بهبود ببخشند.

راستی در ادامه با بیان اینکه مجلس پیگیر بررسی پرونده توهین های روحانی به مردم و  منتقدان است، افزود: نمی توان از توهین های روحانی به مردم و منتقدان گذشت و آن را باید پیگیری کرد و مجلس این موضوع را به طور جدی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم و منتقدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

آفتاب‌‌نیوز :

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!