Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان در آیین افتتاح این پایگاه گفت: ۶۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای با ۴۵۰ نیرو و بهره مندی از ۹۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک بیمارستان صحرایی ۳۰ تختخوابی و یک بالگرد در استان همدان فعال و آماده خدمت رسانی در مواقع لزوم هستند.

«حبیب معصومی» افزود: درهمین ارتباط ۶ پایگاه اورژانس دیگر شامل سه پایگاه شهری و سه پایگاه جاده‌ای نیز در سال آینده راه اندازی و به مجموع پایگاه های فعال استان همدان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان ملایر با احتساب این پایگاه دارای ۱۰ پایگاه شهری و  جاده‌ای است که ساختمان پایگاه جاده‌ای محور سد کلان در روستای آشمیزان نیز همزمان با هفته سلامت در اوایل اردیبهشت سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پایگاه جاده‌ای حسین آبادناظم نیز با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت خیرین در حال ساخت است، از اختصاص یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه اورژانس موتوری(موتورلانس) به مجموعه اورژانس ملایر برای ارایه خدمات به مصدومان حوادث در سطح منطقه خبر داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان ایجاد چند پد بالگرد در نقاط مختلف این شهرستان به ویژه در محور ملایر- اراک و سد کلان را از دیگر برنامه های بخش فوریت های پزشکی منطقه عنوان کرد و افزود: به دلیل همجواری بیمارستان امام حسین(ع) ملایر یه سایت خنداب، در صدد راه‌اندازی بخش شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای در این بیمارستان هستیم.

به گفته معصومی، تا سال ۸۵ ملایر تنها ۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی داشت که این تعداد هم اکنون به ۱۰ مرکز افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز دراین آیین گفت: مرکز اورژانش پیش بیمارستانی شهری ملایر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان تجهیز و بازسازی شد و یک دستگاه آمبولانس نیز با ۲ میلیارد تومان برای این پایگاه اختصاص یافت که با راه‌اندازی این پایگاه تاخیر در امدادرسانی این نقطه از شهر برطرف می شود..

«محسن ترکاشوند» افزود: هفت هزار و ۵۰۰ ماموریت توسط پایگاه های اورژانس شهرستان ملایر در ۱۰ ماه نخست امسال انجام شده که ۷۵ درصد مصدومان این ماموریت‌ها به بیمارستان امام حسین(ع) و ۲۵ درصد نیز به بیمارستان‌های مهر و دکتر غرضی انتقال داده شده اند.

استان همدان دارای ۲۳ پایگاه اورژانس شهری و ۳۷ پایگاه اورژانس جاده‌ای است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سازمان اورژانس کشور همدان افتتاح طرح ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سازمان اورژانس کشور همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان سازمان اورژانس کشور همدان افتتاح طرح ملایر اخبار کنکور اورژانس پیش بیمارستانی پایگاه اورژانس استان همدان یک دستگاه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی‌لو  رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت گفت: یکی از این تصادفات روز گذشته در مسیر جنوبی آزادراه تبریز- زنجان و دیگری در سه راهی ماهنشان به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: به محض دریافت گزارش این ۲ تصادف، سه مصدوم توسط آمبولانس پایگاه های درلیک و ایده لو و ۱۲ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

تقی لو با بیان اینکه اورژانس استان با توجه به امکانات خود تلاش می کند تا خدمات مناسبی را به مردم ارائه نماید، افزود: استان زنجان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی گفت: هم اکنون میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت‌های شهری و جاده ای استان مطابق با متوسط کشوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت