Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:12:12 GMT

آلبا: همان بهتر که نیمار و دی ماریا نیستند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۱۲۵۰

آلبا: همان بهتر که نیمار و دی ماریا نیستند

جوردی آلبا از غیبت نیمار و انخل دی ماریا در بازی فردا شب خوشحال است و شانس صعود را 50-50 می داند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و پی اس جی فردا شب در نوکمپ بازی بزرگ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را انجام خواهند داد. بازی برگشت دو تیم نیز سه هفته بعد در پاریس خواهد بود. پی اس جی نیمار و دی ماریا را در اختیار ندارد و بارسا که این روزها تبدیل به تیمی متفاوت شده، شانس بیشتری برای کسب پیروزی در بازی رفت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوردی آلبا مدافع چپ بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« حس خوبی داریم و تیم از لحاظ ذهنی آماده است. در دور حذفی معتقدم هیچ تیمی شانس بالاتری برای صعود ندارد. قطعا بازی سختی خواهد بود و باید با تمرکز و جدیت بالا در میدان حاضر شد.»

 

در هفته های اخیر اظهارنظرهای زیادی از سران و نیز بازیکنان پی اس جی در مورد لیونل مسی مطرح شده است. در بارسا معتقدند این یک نوع بی احترامی است. آلبا در این رابطه گفت:« هر کسی عقیده خودش را دارد ولی معتقدم باید احترام ها را حفظ کرد. فردا در زمین خواهیم دید چه تیمی برتر است.»

 

وضعیت مصدومیت جرارد پیکه:« او یکی از ستون های تیم است و یک بازیکن بسیار مهم. سال هاست برای بارسا بازی می کند و در رختکن تیم هم فضای مثبتی ایجاد می کند. تصمیم برای بازی کردن او بر عهده مربی است و البته ما مدافعان خوبی دیگری هم داریم.»

 

مسی-پی اس جی:« حتی اگر از تصمیمش برای آینده خبر داشتم هم اینجا نمی گفتم. او 100 درصد خودش را وقف بارسا کرده است و امیدوارم امسال با او جام ببریم. مسی در پایان فصل تصمیم می گیرد بماند یا برود.

هر چیزی که در مورد او گفته شود، نظر شخصی است. ما توجهی به شایعات نداریم و می دانیم که حرف آخر را خودش خواهد زد. مسی همه چیز را به دقت بررسی می کند و تصمیمی به سود خودش خواهد گرفت. حضور مسی در زمین به نفع من و همه بازیکنان است. او باعث پیشرفت و بهتر شدن تیم می شود. با مسی قدرتمندتر هستیم و این را همه می دانند. امیدوارم سال های زیادی در بارسا بماند ولی گفتم که باید دید خودش چه تصمیمی می گیرد.»

 

غیبت نیمار و دی ماریا:« قطعا غیبت نیمار تاثیرگذار است و معتقدم بهتر که او و دی ماریا بازی نخواهند کرد. با این حال پی اس جی بازیکنان بزرگی دارد و سرنوشت صعود را جزئیاتی کوچک تعیین خواهند کرد. ما هم البته غایبان مهمی داریم.»

 

6-1 سال 2017:« بازی بزرگ و خاطره انگیزی بود. کامبک خوب و مهمی برای باشگاه بود اما بازی فردا متفاوت است. پی اس جی در سال های اخیر قدرتمندتر شده است. آنها نایب قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان هستند.»

    پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا یوردی آلبا بارسلونا لیونل مسی نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا یوردی آلبا بارسلونا لیونل مسی نیمار دی ماریا پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است