Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:50:48 GMT

پوریا پورسرخ بازیگر «برف بی صدا می‌بارد» شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۱۳۱۶

پوریا پورسرخ بازیگر «برف بی صدا می‌بارد» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضور عوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن های شمال کشور و رفسنجان می شوند. همچنین اسامی سایر بازیگران این سریال نیز در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم ...

سایر عوامل «برف بی صدا می بارد» عبارتند از کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید: سامان شعشعه، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه: هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین: خشایار موحدیان، سعید سیاح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه، مشاور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت صحنه و ساخت تیزر: محمدحسین آبایی، محمدامین عرب سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

کد خبر 5147432 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سیما فیلم پوریا پورسرخ تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی شبکه پنج سیما سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ویروس کرونا تئاتر شهر سریال ایرانی کارگردان سینما جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان سریال دادستان برف بی صدا می بارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم