Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: «مستند ایران‌گرد نقش مؤثری در معرفی ظرفیت‌های گردشگری به‌ویژه جاذبه‌های کمتر معرفی شده استان دارد.»

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی جمال روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در دیدار با جواد قارایی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه مستند، افزود: «مستند ایران‌گرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر و جاذبه‌ها دارد و برای نخستین بار است که استان سمنان میزبان این گروه حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با تأکید بر اینکه این برنامه نقش مؤثری در معرفی استان خواهد داشت، گفت: «استان سمنان یکی از مقصدهای زیبای گردشگری است و به‌عنوان مقصدی تازه برای سفر در سطح کشور قابل معرفی است.»

او با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌های معرفی استان استفاده از پخش فیلم در شبکه‌های مهم داخلی و بین المللی است، بیان کرد: «یکی از برنامه‌های این اداره‌کل معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی است.»

جمال با بیان اینکه در استان سمنان به دنبال ایجاد جریان سازنده گردشگری هستیم، ادامه داد: «این استان به دلیل قدمت تاریخی از دیرباز دارای منشور اخلاقی گردشگری بوده و مردمی گردشگر پذیر دارد.»

او با اشاره به قابلیت‌های گردشگری استان سمنان گفت: «هم‌جواری با استان‌های بزرگ، تنوع اقلیمی و صنایع‌دستی متنوع و بی‌نظیر، برخورداری از کویر و جنگل و تعدد آثار تاریخی و کاروانسراها، تنوع محصولات کشاورزی و سوغات و ...  از جمله قابلیت‌های استان سمنان است.»

 تهیه‌کننده و کارگردان برنامه ایران‌گرد نیز با قدردانی از میزبانی خوب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و فراهم کردن زمینه حضور عوامل این برنامه در نقاط مختلف استان گفت: «در این مستند، جاذبه‌های بکر و طبیعی استان از جمله منطقه اوپرت، تلخاب، تپه‌های مریخی، چشمه‌علی، کویر مناطق مختلف استان، جنگل‌ها، غارهای نمکی، مناطق حفاظت‌شده، روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری، قلعه‌بالا، رضاآباد، پارک ملی و زیست‌کره توران و ... تصویربرداری شده است.»

جواد قارایی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، افزود: «تولید و پخش این برنامه مستند در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان بسیار مؤثر است.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان ایران گرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم