Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مسابقه یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند عنوان کرد: امیدوارم چنین مراسم‌هایی که جهت یادبود این عزیزان برگزار می‌شوند، ادامه داشته باشند و این دوستان را که برای فوتبال ما زحمت کشیده اند، فراموش نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم قاسمپور درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال این است که آن شخص انسان سالمی باشد و متاسفانه روسای گذشته فدراسیون‌ها، البته نه همه آن‌ها نتوانستند با فساد‌ برخورد کنند و مقابل ناپاکی‌هایی که در فوتبال ما وجود دارند، بایستند. به هر حال امیدوارم هر شخصی که انتخاب می‌شود، قوی باشد؛ چرا که ریاست فدراسیون فوتبال ما کار بسیار سختی است.

او ادامه داد: البته من بعید می‌دانم با توجه به شرایط سختی که در فدراسیون وجود دارد و همچنین شیوع ویروس کرونا کسی پیدا شود و بتواند شرایط را بهبود ببخشد.

قاسمپور درباره شروع دوران فوتبالی مهرداد میناوند با خود گفت: مهرداد بسیار با استعداد بود و توانایی‌های بالایی داشت. سال بعد از آن که در تیم پاس کنار ما بود به پرسپولیس رفت. میناوند گذشته از توانایی فنی بالای خود خیلی زود با سایر هم تیمی‌های خود ارتباط خوبی را برقرار می‌کرد و انسان مردم داری بود.

بیشتر بخوانید 

درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند، غم بزرگی برای ما بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم قاسمپور مهرداد میناوند علی انصاریان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد