Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:30:02 GMT

ناگلزمن: لیورپول بحران زده نیست، بازی بزرگی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۲۰۶۵

ناگلزمن: لیورپول بحران زده نیست، بازی بزرگی می شود

سرمربی لایپزیش انتظار یک بازی نزدیک و دشوار را برابر لیورپول یورگن کلوپ دارد.

به گزارش "ورش سه"، یولین ناگلزمن انتظار دارد که لیورپول علیرغم شرایط سخت در لیگ برتر، نمایشی قدرتمندانه را در مسابقات لیگ قهرمانان ارائه دهد و معتقد است که یورگن کلوپ استعداد ذاتی برای قرار گرفتن در بین مربیان برتر دارد. 

لایپزیش آماده است تا سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت به دلیل محدودیت‌های مسافرتی آلمان در دوران شیوع کرونا در بوداپست برگزار خواهد شد.

 

 

 

سرخپوشان با دو پیروزی در 10 دیدار اخیر خود در لیگ برتر قدم به این بازی خواهند گذاشت اما ناگلزمن معتقد است که تیم کلوپ می‌تواند کار را برای آنها در ورزشگاه پوشکاش آرنا دشوار کند.

سرمربی لایپزیش به کیکر گفت:« یورگن یکی از موفق‌ترین مربیان باشگاهی است و همیشه در طول دوران حضورش در ماینتس، دورتموند و لیورپول تفاوت ها را رقم زده و تاثیرگذاری اش را نشان داده است.

 

 

 

 

لیورپول به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش مجبور به ایجاد تغییراتی شده است. هافبک‌ها حالا در دفاع بازی می‌کنند و به این شرایط عادت ندارند. علاوه بر این، آنها بازی‌های فشرده و سنگین زیادی انجام داده اند. معتقدم لیورپول تیمی بحران زده نیست و می تواند برابر ما قدرت همیشگی اش را نشان دهد. برابر تیم های کلوپ همه با 110 درصد توان شان بازی می کنند و ما هم بسیار باانگیزه ایم. بازی دشوار و جذابی می شود.»

یولیان ناگلزمان آر بی لایپزیش لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!