Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال با پیروزی نماینده اردکان و تداوم شکست‌های پیکان تهران پیگیری شد. خبرگزاری میزان - هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال با برگزاری دو دیدار همزمان دیگر از ساعت ۱۴ پیگیری شد و تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری گنبد برابر رقبا به برتری دست یافتند.   در دیگر بازی مهم هفته که بسیار نزدیک و پرهیجان دنبال شد تیم شهرداری گنبد که هفته گذشته صعودش به عنوان هشتمین تیم به دور پلی‌آف را قطعی کرده بود به مصاف پیکان تهران رفت که برای بهبود جایگاهش در جدول و جبران ناکامی صعود به دور حذفی به پیروزی نیاز داشت، که در پایان این گنبدی‌ها بودند که موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند و با ۱۲ بُرد و ۳۸ امتیاز به رده هفتم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیکان هم ست‌های بازی با امتیاز‌های ۲۵-۲۲، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۹-۲۷ واگذار کرد با ۹ بُرد و ۲۶ امتیاز در همان رده دهم باقی ماند. در یکی از دیدار‌های تشریفاتی هفته بیست و نهم که تاثیری در صعود یا سقوط دو تیم نداشت تیم‌های رده یازدهم و دوازدهم جدول به مصاف هم رفتند که در پایان خاتم اردکان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱ از سد شهرداری قزوین بگذرد تا شاگردان علیرضا طلوع‌کیان پس از هفته‌ها طعم پیروزی را بچشند و با ۶ بُرد و ۲۲ امتیاز جایگاهشان در رده یازدهم را تثبیت کنند. قزوینی‌ها هم با ۵ پیروزی و ۱۵ امتیاز از جایگاهشان تکان نخوردند.

پیش از این بازی‌ها نیز تیم شهداب یزد ۳ بر یک از سد شهرداری ورامین گذشت و هورسان رامسر با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سایپا تهران شد. همچنین از ساعت ۱۷ و در مهمترین بازی هفته شهرداری ارومیه رو در روی سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد و در نبردی حساس دو تیم فولاد سیرجان و لبنیات هراز آمل رو در روی هم قرار می‌گیرند. بیشتر بخوانید: تثبیت پنجمی سایپا در پایان دور گروهی لیگ برتر والیبال/ ورامینی‌ها حریف شهداب نشدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال پیکان شهرداری گنبد خاتم اردکان شهرداری قزوین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال پیکان شهرداری گنبد خاتم اردکان شهرداری قزوین لیگ برتر والیبال ۳ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد