Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: زیارت جامعه کبیره امام هادی (علیه‌السلام) گنجینه معارف امامت است.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شهادت امام هادی (علیه السلام) یک روز حزن انگیز برای شیعه می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه نقش امام هادی (علیه السلام) در زمان امامتش یک نقش بسیار راهگشا و تاثیرگذار بود، افزود: پاسخ به شبهات علمی و دینی آماده‌سازی فکری شیعیان برای دوران غیبت و تربیت نیروهای علاقه‌مند به مکتب اهل بیت، آموزش و مسیر سازی شیعیان از طریق زیارت جامعه کبیره و نقش این دعای  پر برکت به عنوان گنجینه معارف و شناخت امامت این نقش بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان با قرائت قرآن به نیت هدیه به روح ملکوتی امام دهم شیعیان استمداد و طلب از روح مبارک آن امام همام در سالروز شهادت ایشان به صورت حزن‌انگیز عزاداری می کنند.

 

بیکی خاطرنشان کرد: اگر چه به علت ویروس کرونا، برپایی عزاداری بسیار زیاد محدود شده است اما نشر معارف هادوی و انتشار کلیپ های عزاداری از طریق فضای مجازی به عنوان یک برنامه همیشگی و ویژه کانون های مساجد است.

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام هادی ع امام هادی ع امام هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی