Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین پروژه ۱۰ هزار میلیارد تومانی اتصال شبکه‌ها و خطوط ریلی فرعی معادن و کارخانجات به شبکه ملی راه آهن کشور خبر داد و گفت: استفاده از شبکه ریلی برای واردات و توزیع به موقع کالا مقرون به صرفه است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  شاتا، علیرضا رزم‌حسینی از تدوین پروژه اتصال شبکه‌ها و خطوط ریلی فرعی معادن و کارخانجات به شبکه ملی راه آهن کشور به ارزش 10 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: در حوزه واردات کالا و توزیع به موقع کالا در داخل کشور استفاده از شبکه ریلی و افزایش حجم و تناژ بار بر روی ریل برای وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر صنعت معدن و تجارت با اعلام اینکه افزایش بار روی ریل سیاست مشترک وزارت صمت با وزارت راه و شهرسازی می‌باشد، تصریح کرد: وزارت صمت یک وزارتخانه اقتصادی و وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه زیربنایی است و هم‌افزایی این دو وزارتخانه در نقاط مشترک به توسعه متوازن و همه جانبه در کشور کمک می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: وزارت صمت بسته پیشنهادی خود را در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به زودی تدوین می‌کند، در این بسته وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان عرضه‌کننده و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متقاضی تعریف می‌شود تا برخی از نیاز‌های کشور در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل ساخت داخل تامین شود. بیشتر بخوانید: ضرورت قطع وابستگی در تولید واگن مسافری و لوکوموتیو رزم حسینی همچنین تامین قطعات و واردات کالا‌های ضروری وزارت راه را از دیگر بخش‌های همکاری این دو وزارتخانه صمت و راه و شهرسازی دانست و گفت: ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر تصویب شده است و واردات این محصولات با تعامل دو وزارتخانه صمت و راه و شهرسازی توسط شرکت‌های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت حمل و نقل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت حمل و نقل راه و شهرسازی معدن و تجارت وزارت راه وزارت صمت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور