Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذابترین و پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ دوشنبه ۲۷ بهمن ماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

پیرو خبری مبنی بر گرانی مرغ سید اصغر حسینی بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: بعضی از ادارات و کشتارگاه‌ها بنا به دلایلی نامعلوم، باعث جلوگیری از کشتار مرغ شده‌اند که نشان‌دهنده وجود رانت در این بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مطالعه بیشتر در خصوص چگونگی جلوگیری از کشتار مرغ توسط برخی نهادها می توانید  از لینک خبر بسته جذابترین ها با خبر منتشر شده در صفحه خوزستان بخوانید.

نشت نفت از خط لوله میدان نفتی ابوذر در منطقه خارگ به همت غواصان پس از روز‌ها تلاش، با موفقیت مهار شد. شما می توانید این خبر را با تیتر "غواصی در عمق ۴۰ متری دریای طوفانی/ نشت نفت از خط لوله میدان ابوذر مهار شد" در صفحه بوشهر و از همین بسته مشاهده کنید.

 

چه آینده‌ای در انتظار بافت‌های تاریخی مشهد است؛ زوال یا احیا؟


آیا بازار مرغ به ثبات رسیده است؟ / شاید کرونا افزایش تقاضای شب عید را تعدیل کند!


در سوگ خورشید دهم


پارکوکاران این بار از سی و سه پل بالا رفتند/ حفاظت از پل‌ها به تنهایی توسط میراث فرهنگی میسر نیست


احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد

بازداشت به دلیل پخت شنیسل مرغ در منزل


مسیر نیمه، اما عوارض کامل آزادراه‌ها


صدور رای نهایی دادگاه برای متخلف قطع درخت ۲۰۰ ساله تا چند روز آینده


در‌هایی به روی موفقیت/ درس‌های آموختنی و پولساز مخترع البرزی


نرم‌افزار ماسک و چالش‌های آن در مشهد


ساخت و به آب اندازی اولین بویه موج نگار تولید کشور در بندر چابهار


طناب کنترل قیمت مرغ در اهواز بریده است/ جلوگیری از کشتار مرغ توسط برخی نهادها!


پهلوگیری کشتی حامل ۲۷ هزار تن روغن خام خوراکی در بندر شهید رجایی


چک بهتر است یا سفته؟

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین اخبار استان ها پربازدیدها کشتار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی موجود در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شده است بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌بینی می‌شود از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار واحد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات به حوزه نوسازی بافت های فرسوده  در صورت صنعتی سازی افزایش خواهد یافت: بانک ها در صورت پرداخت تسهیلات بافت های فرسوده می‌توانند زمینه ساز ورود بیشتر سازندگان به این طرح ها شوند.

آیینی اظهار کرد: نوسازی ۲۶۰ هزار خانه در دولت سیزدهم و در طی دو سال گذشته انجام شده است گفت: ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور در آینده‌ای نزدیک با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: حدود ۵۵ درصد بافت فرسوده در وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار را بافت تاریخی تشکیل می‌دهد که نوسازی این مناطق نیازمند همراهی و تعامل بیش از پیش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جذب سرمایه‌گذران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر خود می تواند در فرهنگ سازی نوسازی بافت های فرسوده کشور موثر باشد.

او گفت: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت از بخش خصوصی و مالکان یکی از عواملی است که می تواند بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند و این موضوع را دولت در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود