Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال عربستان معتقد است دوره سرمربی رومانیایی الهلال در این تیم به پایان رسیده بود

به گزارش طرفداری، سامی ال جابر ، کاپیتان و رئیس سابق تیم فوتبال الهلال عربستان معتقد است که زمان برکناری رضوان لوچسکو رومانیایی، فرا رسیده است، زیرا مدیریت باشگاه وقت کافی برای بازگشت تیم به او داد و در مقابل او نتوانست از این فرصت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ویژگی مدیریت الهلال ، آرامش بود و به همین دلیل سعی کردند تا در کنار زمان دادن به سرمربی، برای بازیکنان نیز شرایط ویژه ای تدارک ببینند تا ستاره های تیم به خود بیایند و بتوانند الهلال را از این نتایج نجات دهند. بنابراین من می توانم اطمینان دهم که مدیریت شجاعت تصمیم گیری در مورد کنار گذاشتن لوچسکو را داشته باشد.

ملی پوش سابق فوتبال عربستان در ادامه گفت: به نظر من، ستاره های تیم برای حضور موفق در ادامه بازی ها به این تصمیم فوری یعنی کنار گذاشتن مرد رومانیایی نیاز داشتند. آنچه در داخل مستطیل سبز ارائه می شود با پتانسیل هایی که دارند مطابقت ندارد. بازیکنان الهلال می توانند بهتر از اینی که هستند کسب نتیجه کنند.

سامی ال‌جابر در پایان با تقدیر از مدیریت باشگاه الهلال گفت: ثبات و آرامشی که رئیس الهلال در تیم ایجاد کرد، شجاعت و مسئولیت او را اثبات می کند و این باعث می شود من اطمینان پیدا کنم که او فرصت کافی را به سرمربی این تیم داده است. در ضمن باید این را هم بگویم که لوچسکو با الهلال به نتایج بسیاری خوبی هم قبلا رسیده بود و به این ترتیب کنار گذاشتن او نیز جرات می خواست اما خب رئیس باشگاه الهلال این شجاعت را هم داشت.

اخبار داغ 

سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند تلاش یک عضو استقلال برای تصاحب جایگاه محمود فکری رگبار خودروی قاضی در پیشوای ورامین ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تکذیب شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول سرخیو راموس در یک قدمی جدایی از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنار گذاشتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان