Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 در نشست دبیرخانه منطقه ای طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی بر استفاده از ظرفیت مجتمع های مسکونی در احساس مسئولیت به محیط زندگی و رعایت حقوق شهروندی تأکید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در این نشست که با حضور مدیر کل آموزش شهروندی و معاون توسعه مهارت های شهروندی این اداره، سرتیم تسهیلگری اجرای طرح فرهنگ آپارتمان نشینی در شهر تهران و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، ضمن قدردانی از انتخاب این منطقه برای اجرای طرح افزود: متأسفانه یکی از آفت های جامعه کنونی بی تفاوتی و عدم شناخت همسایه ها از یکدیگر در زندگی آپارتمان نشینی است، در حالی که با خبر شدن از حال همسایه جزء آموزه های دینی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی با اشاره به انتخاب مجتمع گلسار و مشارکت خوب ساکنان آن در اجرای این طرح گفت: با توجه به اینکه محیط آموزشی برای ساکنین این مجتمع در نظر گرفته نشده است، زمینی به مساحت هزارو 200 متر مربع برای احداث مدرسه اختصاص داده شده که در آینده با مشارکت خیرین احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.
توکلی به مجاورت شهرک گلسار با محدوده خلازیر و اختصاص بخش زیادی از زباله های تولیدی به این محدوده اشاره کرد و افزود: با اقدامات خوب انجام شده از جمله مقابله با آتش افروزی ها، آلودگی های این محدوده به حداقل رسانده شده است.
او همچنین بر اجرای طرح کاپ و تسریع تفکیک زباله ها با مشارکت ساکنان آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و نیز استفاده از مشارکت ظرفیت های محلی برای تسهیل اجرای این طرح تأکید کرد.
در این نشست مجتبی دانشور مدیر کل آموزش های شهروندی شهردار تهران نیز ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی شهردار منطقه از طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی، شاهد تحقق این طرح و ثمرات خوب آن باشیم.
این مسئول همچنین از مشارکت و اقدامات شهرداری منطقه 19 در اجرای طرح کمپین موتور سوار خوب تقدیر و تشکر کرد.
براساس این گزارش پویش همگانی ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی برای ساکنان بیش از 700 واحد مسکونی در این منطقه در دو فاز ترویجی و تسهیلگری در حال اجرا است.
منطقه 19 از مناطق پایلوت در فاز تسهیلگری است که این فاز در شهرک گلسار با 726 واحد مسکونی و جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر اجرا خواهد شد. همچنین فاز ترویجی این طرح در محله دولتخواه جنوبی اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ آپارتمان نشینی اجرای طرح منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد