Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با انتشار مطلبی از مواضعش عقب‌نشینی کرده و ضمن برائت از مواضع عنوان شده اعلام کرد موضوع بی‌فرهنگی عنوان شده در جلسه ستاد کرونا در واقع اقدامات غیرانسانیِ سودجویان در این شرایط تحریم بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه شنبه هفته جاری در ستاد استانی مقابله با کرونا در پاسخ به سوال استاندار گلستان که مشکل تامین روغن چیست و چرا این صف‌های روغن در این شرایط کرونا ایجاد شده گفت: مشکلی در توزیع نداریم و مشکل ما در استان مشکل فرهنگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهار نظر طلوعیان در جلسه با انتقاد جدی جانشین سپاه نینوا مواجه شد که «سیدموسی حسینی» بلافاصله در جلسه تاکید کرد: مردم مشکل فرهنگی ندارند بلکه ما بهترین مردمی را داریم که در‌ هر عرصه بهترین همراهی و حضور را داشته‌اند، مشکل در مدیریت و توزیع اقلام به‌خصوص روغن در این روزها است.

پس از انتشار این اظهار نظر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، انتقاد شدیدی از سوی افکار عمومی نسبت به این فرد مسوول و مواضع عنوان شده مطرح و مسیر نقدها با توجه به شرایط موجود در استان گلستان به سمتی پیش رفت که مردم و به‌خصوص کاربران در فضای مجازی خواستار استعفای مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان شدند.

صبح امروز «حسین طلوعیان» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با انتشار مطلبی در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این سازمان از مواضعش عقب‌نشینی کرده و ضمن برائت از مواضع عنوان شده اعلام کرد موضوع بی‌فرهنگی عنوان شده در جلسه ستاد کرونا در واقع اقدامات غیرانسانیِ سودجویان در این شرایط تحریم بوده و فرهنگ و مدنیّت مردم استان گلستان با این تاریخ کهن بر کسی پوشیده نیست.

مشروح این متن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

محضر مردم شریف استان گلستان

سلام

متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر توهین ریاست سازمان صمت استان به مردم شریف استان از طریق برخی از سایت‌های خبری منتشر گردیده که در آن دلیل کمبود روغن در سطح استان ناشی از بی فرهنگی مردم دانسته شده است، در همین رابطه موارد زیر باستحضار مردم عزیز استان می‌رسد:

اولاً مردم شریف استان واقف ‌اند که کمبود روغن با توجه به روند تامین مواد اولیه آن در این شرایط تحریم‌های ظالمانه مدت‌هاست که در سطح کشور و از جمله استان گلستان شایع بوده و ارتباطی با مردم نداشته و این سازمان با همکاری پرسنل زحمتکش خود و نیروهای مردمی و بسیجی و با استفاده از توان صنعتی استان همواره کوشیده است تا با تأمین و توزیع این کالای اساسی حتی‌المقدور از دغدغه های مردم در سطح شهر و روستاهای استان بکاهد و آمار توزیع روزافزون این کالا به خصوص طی یک ماه اخیر و به ویژه در سطح روستاهای استان بیانگر این واقعیت می‌باشد.

نکته مهمی را که مردم شریف استان که همواره و در همه شرایط جهت سرافرازی و سربلندی نظام اسلامی در کنار دولت و حاکمیت حضور داشته‌ اند باید بدانند این است که علی رغم بهبود وضع تامین و توزیع روغن هنوز بازار اشباع از این محصول نبوده لکن میزان توزیع با توجه به نیاز سرانه خانوار مناسب بوده و به جهت استفاده بهینه همه خانوارهای محترم استان لازم است تا همگی از جمله مسوولان ذیربط، بسیجیان جان بر کف، بازاریان و کسبه محترم و آحاد مردم با اطلاع‌رسانی به موقع و تظّلم خواهی نسبت به اعمال غیرقانونی و غیرفرهنگی همه افرادی که در این شرایط سخت معیشتی و در هر لباسی و موقعیتی مانع از دسترسی مردم به حق خود می‌گردند اقدام نموده و به بازرسین سازمان و یا هر مقام ذیصلاح در استان اطلاع دهند.

موضوع بی‌فرهنگی عنوان شده در جلسه ستاد کرونا در واقع اقدامات غیرانسانیِ سودجویان در این شرایط تحریم بوده که مانع از تحقّق زحمات همه عزیزانی می‌شود که کمر همّت جهت خدمت‌رسانی به مردم غیور استان و به ویژه اقشار محروم و کم درآمد بسته‌اند وگرنه فرهنگ و مدنیّت مردم استان گلستان با این تاریخ کهن در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و کشاورزی و ... که همگی از ابواب جمعی و مشتریان و مراجعین حوزه صمت هستند و این سازمان در طول سال‌های متمادی افتخار خدمت‌گذاری به همه این عزیزان و مردم شریف را دارد، بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن اعلام برائت از همه سوء تعبیر هایی که از سخنان بنده به عمل آمده و ادای احترام به همه مردم شریف استان گلستان به عنوان یک خادم آنان، همچنان که تاکنون از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط برادران سپاه و بسیجیِ قرارگاه ربیع در تامین و توزیع اقلام معیشتی مردم استفاده نموده ایم، امیدواریم در آینده با بسط این روابط در روند خدمت‌رسانی به مردم توفیقات بیشتری داشته باشیم.

ارادتمند مردم، حسین طلوعیان

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معدن و تجارت گلستان شرایط تحریم مردم شریف استان استان گلستان مدیرکل صنعت عنوان شده بی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد