Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل استاندار استان مرکزی  ، با اشاره به اینکه فرآیند آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های CNG مستقر در سطح استان مرکزی ، با ابلاغ از سوی مرکز اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد ایران در حال انجام است ، گفت: با اجرای این طرح میزان عملکرد نازل ها تست می شود و این عامل باعث می گردد مصرف کنندگان با اطمینان بیشتر از این خدمات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا از اراک، مهناز جعفریان در گفتگو با خبرنگاران  افزود: در راستای پیاده‌سازی صحیح الزامات اندازه‌شناسی قانونی و رعایت حقوق مالکین خودروهای گازسوز و دوگانه‌سوز و نیز حصول اطمینان از صحت عملکرد نازل‌های موجود در جایگاه‌های CNG استان مرکزی، کارشناسان شرکت‌های مجری آزمونگر همکار استاندارد، با ابلاغ این اداره‌ کل، به جایگاه‌های CNG مستقر در سطح استان مراجعه و نسبت به انجام مراحل آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه CNG اقدام می‌کنند. 

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در تشریح این خبر ادامه داد: در سال‌جاری ، بیش از ۱۴۰ نازل جایگاه های CNG در سطح استان آزمون شده است و امید است این امر با استمرار تعامل مطلوب میان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذیربط استان نظیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران- منطقه مرکزی و به ویژه، با همکاری مسؤولانه و موثر مالکین جایگاه‌های CNG استان، به نحو شایسته تحقق یابد.

این مقام مسؤول افزود: با توجه به الزامات مندرج در استاندارد ملی ذیربط، آزمون‌های دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های CNG، درحال حاضر، به صورت سالیانه در سطح استان انجام و در صورت مشاهده مقادیر خطای فراتر از حد مجاز در نتایج آزمون، مالکین جایگاه‌ها، ملزم به رفع فوری نقص و اعلام آمادگی به منظور آزمون مجدد نازل‌های مورد اشاره توسط شرکت‌های مجری آزمونگر ذیصلاح می‌شوند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد استان مرکزی جایگاه های CNG سطح استان عملکرد نازل استان مرکزی صحت عملکرد دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری