Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش برابر فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مردان، اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی برگزار شد و به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی با بیان این که بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در مسابقه با فولاد مبارکه سپاهان تمامی انتظارات کادر فنی را برآورده کردند، تصریح کرد: بازیکنانم تمام برنامه‌های خواسته شده را در زمین پیاده کردند و از عملکرد آنان بسیار راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی حریف اصفهانی را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت: برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره مسابقه هفته پایانی مرحله مقدماتی شهرداری ارومیه با فولاد سیرجان نیز گفت: مسابقه امشب تمام شده و می‌رویم برای دیدار بعدی آماده شویم. قطعا تلاش می‌کنیم که مقابل فولاد سیرجان نیز برنده مسابقه شویم و نتیجه لازم را به دست آوریم.

اکبری تاکید کرد: به هیچ موضوع دیگری فکر نمی‌کنیم و منتظر نتایج دیدارهای هفته پایانی خواهیم ماند تا حریف مرحله پلی‌آف شهرداری ارومیه مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این که در مرحله پلی‌آف هم با قدرت حاضر خواهیم شد، گفت: هشت تیم صعود کننده به این مرحله، همه خوب هستند و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. هشت تیم لایق برد و خطرساز هستند.

اکبری درباره حضور پوریا یلی در مسابقه مقابل سپاهان گفت: بعد از پایان مسابقه با تیم شهرداری ورامین، اتفاقاتی افتاد که برای تیم و باشگاه محکومیت در کمیته انضباطی فدراسیون را به همراه داشت. درخواست مجدد برای بررسی اتفاقات و احکام صادره را به کمیته استیناف ارائه دادیم و یک جلسه محرومیت قطعی یلی با رای این کمیته، تعلیق شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری