Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری شب دو شنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، با اشاره به مقام والای این عالم ربانی اظهار داشت: علامه مصباح کسی بود که در دوران اصلاحات روشنگری‌های ویژه داشت و از این جهن علیهش تخریب های فراوانی انجام می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: به کار بردن واژه مجاهد برای این استاد برجسته حوزه علمیه به خاطر ایمان راسخ و ایستادگی حداکثری وی در مسیر مبارزه و تبین مبانی اصیل انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم تحول در علوم انسانی بیان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در این حوزه سر منشا تحولات بسیار اثرگذار بود و اکنون بسیاری از شاگردان این عالم در دانشگاه ها و حوزه های علمیه صاحب نظر هستند.

حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: ولایت‌مداری این عالم برجسته در برابر مقام معظم رهبری یک کلاس درس برای همه است به طوری که می توان ادعا کرد ولایت مداری آیت الله مصباح بالاتر از طراز ولایت مداری بسیاری از افراد دیگر است.

امام جمعه بجنورد در انتها با اشاره به زبان شیوای این عالم گرانقدر، گفت: ایشان مبانی معرفت را با زبانی رسا بیان می کرد.

کد خبر 5147955

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه بجنورد رضا نوری آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران مشهد شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای