Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان محمدی راد پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال سپاهان مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ باشگاه های کشور اظهار داشت: امروز تیم ارومیه شایسته پیروزی بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشتند. در حملات اول موفق بودند و به حق خود رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تلاش کردیم، اما نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی ابتدا بتوانیم زیبا بازی کنیم و سپس به پیروزی هم برسیم. در طول این هفته کمبودهایی داشتیم و نظم تمرینی خوبی نداشتیم. به همین دلیل امروز عملکرد خوبی نداشتیم. یک بازی دیگر داریم که باید مقابل هراز قرار بگیریم و امیدوارم عملکردی بهتری از امروز داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: شرایط به گونه ای است که ما به عنوان صدرنشین به دنبال حفظ جایگاه خود هستیم. حتی با وجود دو شکست اخیرمان همچنان در صدر قرار داریم و سعی می کنیم این جایگاه را حفظ کنیم و به پلی آف برویم. به دنبال اصلاح شکل بازی خود هستیم و این شکست ها تاثیری در روند کاری ما ندارد. مهمترین قسمت لیگ امسال مرحله پلی آف است که امیدوارم بتوانیم در آن مرحله بازی های خوبی را انجام دهیم.

محمدی راد ادامه داد: جدا از نتیجه بازی می خواهم انتقاد کنم از اتفاقاتی که امروز در طول بازی افتاد. واقعاً فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی و کمیته استیناف درمورد حضور یلی در بازی امروز خیلی انتقادآمیز رای داد. ما پیش از این فکر می کردیم که او محروم باشد و مقابل سپاهان به میدان نرود. بعد از اتفاقاتی که در بازی تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین افتاد کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد و من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم، اما اگر من آن کارها را کرده بودم 2 سال محروم می شدم.

وی گفت: متاسفم برای فدراسیون والیبال که خودش باعث می شود شائبه هایی ایجاد شود. خود فدراسیون موجب می شود تا برخی ها مدعی شوند فدراسیون درحال طرفداری از یک تیم است؛ این رفتار یعنی طرفداری و بی احترامی به سایر تیم ها. من سعی کردم به همه جامعه والیبال احترام بگذارم که متقابل به من احترام بگذارند. از مرجع اصلی والیبال به ما بی احترامی شده است. شما باید اعلام می کردید که این رای تغییر کرده است. 

سرمربی تیم والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: اینکه این رفتارها و تغییر نظرات درست بوده یا خیر را نمی دانم و امیدوارم نهادی باشد که در این خصوص قضاوت کند. چرا فدراسیون در قبال آن رفتارها چنین رای صادر کرد؟ ما نماینده نداریم؟ ما شهردار نداریم که از ما حمایت کند؟ ما بلافاصله کمپین راه نمی اندازیم که «هشتگ فدراسیون ایران، دشمن آذربایجان» که این رفتارها با ما می شود؟ این انصاف نیست. ما به عنوان تیمی که سخت در حال زحمت کشیدن هستیم، فقط توقع احترام گذاشتن داریم. 

محمدی راد افزود: روابط عمومی فدراسیون باید اعلام می کرد که جلسه کمیته استیناف برگزار و یلی بخشیده شده است. این تنها کاری است که فدراسیون می توانست انجام دهد. اگر رفتاری را که من دیدم، خودم انجام می دادم حداقل 2 سال محروم می شدم. از دخالت هایی که انجام می شود خسته شدیم. اگر قرار است کسی نظارت یا دخالت کند حالا باید این کار را انجام دهد. 

وی تصریح کرد: از فدراسیون خواهش می کنم شعار اخلاق مداری ندهد. شمایی که می گویید ما باید اخلاق مدار باشیم و صبور باشیم، سوالم این است که فقط ما باید صبور باشیم و شما نه؟ پس لطفا رفتارتان را درست کنید و به من نگویید که چه کاری کنم؟ کوچکترین کاری که باید می شد این بود که در سایت فدراسیون اعلام می شد که یلی بخشیده شده است.

سرمربی تیم والیبال سپاهان عنوان کرد: ای کاش این صحبت ها بعد از باخت تیمم مطرح نمی شد که برخی ها فکر کنند فشار باخت است. من فقط توقع احترام دارم. رای کمیته انضباطی درمورد اتفاقاتی که رخ داد درست بود یا خیر؟ بزرگان ارومیه جمع می شوند و فیلم های آن اتفاق پاک می شود و فدراسیون هم به اصطلاح همه چیز را ماست مالی می کند. در مقابل یک باشگاه باید از ابتدای فصل زحمت بکشد و در آخر فصل اینگونه حقش نادیده گرفته شود. 

محمدی راد افزود: امیدوارم کسی باشد که پاسخ من را بدهد. امیدوارم کسی باشد که پاسخ مدیر من را بدهد. امیدوارم کسی باشد که پاسخ زحمت شاگردانم را بدهد. از فدراسیون خواهش می کنم که همه را با یک چشم ببیند. در جامعه والیبال درمورد نفوذی که برخی ها روی تک تک تصمیمات دارند، صحبت می شود پس بهتر است به ما ثابت کنید که اینگونه نیست. آنهایی که امروز تصمیم گرفتند باید پاسخ مردم اصفهان و باشگاه سپاهان را بدهند. اتفاقاتی که در سالن فدراسیون می افتد زیر گوش تان است و چرا چشم تان را می بندید؟ دلیلش این است که آنها بلد هستند داد بزنند و هیاهو کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال والیبال تیم والیبال سپاهان محمدی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی