Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه بررسی مشکلات منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی در هفته‌های اخیر که از سوی امام جمعه، شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی در تهران در ادارات و سازمان های مختلف پیگیری شد امروز با حضور در استانداری با استاندار دیدار و مشکلات این بخش را پیگیری و بررسی کردند.

در نشست امام جمعه، شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی با استاندار، معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری استان هم حضور داشتند مشکلات این بخش بررسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با تبریک آغاز ماه رجب با تقدیر از خدمات و عملکرد استاندار در زمینه بیماری کرونا خواستار حضور استاندار و مجموعه مدیران کل به منطقه چاروسا شد و عنوان کرد: تلاش و دغدغه استاندار قابل تقدیر است و این حساسیت و همکاری و تلاش کادر درمان و همکاری مردم و همه مسئولان سبب شد تا استان از استان های موفق در زمینه مقابله با بیماری کرونا باشد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و گازرسانی را از کارهای خوب دولت دانست و گفت: با وجود این که گاز باید زودتر به مردم می رسید اما دولت تدبیر و امید توانست این نعمت و خدمت را که از خدمات نظام و انقلاب می باشد به مردم برساند اما مشکلاتی هم وجود دارد چاله و چوله هایی که در سطح شهر و روستاهای بخش به وجود آمد و نیازمند توجه بیشتر در این زمینه است که با تامین قیر رایگان این مشکلات بهتر برطرف شوند.

صلواتی کمبود اعتبار برای مکان های فرهنگی را یکی دیگر از مشکلات منطقه دانست و تصریح کرد: با تامین اعتبار برای مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی می شد این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح و کمبود اعتبار سبب شد تا دارالقرآن شهر هم نیمه کاره رها شود که امیدواریم پیگیری و مشکلات برطرف شود.

امام جمعه قلعه رئیسی راه های ارتباطی را یکی از معضلات و بن بست های منطقه چاروسا دانست و یادآور شد: بازگشایی و زیر بار ترفیک رفتن مسیر پاتاوه به دهدشت می تواند برای مردم چاروسا کمک خوبی باشد اما برای کمک و از بن بست درآوردن این منطقه می توان به ظرفیت مسیر قلعه رئیسی، دشت آزادی و دم عباس هم توجه کرد تا مردم نخواهند مسیر بیشتری را برای عبور و مرور خود برای رسیدن به مرکز استان داشته باشند.

صلواتی بازگشایی و تکمیل تنگ چویل را یکی دیگر از خواسته های مردم چاروسا و دیشموک برای خروج از بن بست منطقه دانست و تاکید کرد: با بازگشایی و تکمیل این مسیر مردم راحت تر می توانند به خوزستان سفر کنند که امیدواریم در این زمینه تلاش و همکاری شود.

امام جمعه قلعه رئیسی کمربندی شهر قلعه رئیسی و ساختمان شهرداری را دو خواسته مهم برای سطح شهر دانست و گفت: تعداد زیادی از کارکنان این شهرداری در چند اتاق نامناسب کار می کنند که نیاز است ساختمان نیمه کاره تکمیل و همچنین کمربندی سطح شهر که می تواند به تسهیل در بار ترافیکی شهر کمک کند با شهرداری همکاری و نسبت به تکمیل آن همکاری لازم انجام گیرد.

وی به ظرفیت بخش چاروسا هم اشاره و آبشار کمردوغ و ظرفیت گردشگری روستاها این بخش را یک ظرفیت بزرگ دانست و خواستار حمایت و توجه در زمینه جذب سرمایه گذار در این مناطق شد.

در ادامه شهردار و اعضای شورای شهر هر یک در زمینه های مختلفی بحث و تبادل نظر نمودند.

آبرود شهردار قلعه رئیسی در این نشست عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را یک معضل اساسی دانست و گفت: در چند ماه گذشته به دلیل عدم توانایی و درآمد لازم حقوق کارکنان پرداخت نشد و همین سبب شد تا از این وضعیت نگران شویم که امیدواریم در ایام نزدیک به نوروز این همکاری صورت بگیرد تا اعتبار بیشتری به این شهرداری اختصاص داده شود تا مشکلات کارکنان برطرف شود.

وی گفت: عدم پرداخت عوارض از سوی ادارات سطح بخش از دیگر معضلات این شهرداری است که متاسفانه ادارات نسبت به پرداخت عوارض سر باز می زنند و امیدواریم با تاکید به مدیران کل نسبت به پرداخت عوارض همکاری بیشتری صورت گیرد.

آبرود عوارض مالیات به شهرداری را بسیار پایین و ناچیز دانست و خواستار توجه و کمک بیشتری به شهرداری شد.

فروغی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست نبود بنیاد علوی را یک معضل اساسی در بخش و در یک منطقه محروم دانست و یادآور شد: در بخشی که از کمبودها رنج می برد نیاز است نسبت به راه اندازی این نهاد حمایتی توجه بیشتری شود.

وی همچنین وضعیت و مشکلات راه ارتباطی و مشکلات چاله و چوله های شهر را سبب نگرانی مردم دانست و خواستار توجه بیشتر در این زمینه شد و از نگرانی جوانان نسبت به مشکلات ورزشی گفت.

کریمی مفرد عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست مشکلات خطوط تلفن و ورزشگاه قلعه رئیسی را معضلات برای جوانان دانست و عدم توجه مدیران استانی به این مشکلات را یک مشکل اساسی دانست.

سیدحسن آرمند عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست شهرستان شدن را حق چاروسا دانست و تاکید کرد: بیش از 18سال از موضوع شهرستانی شدن این بخش می گذرد که در تمامی این سالها با وعده و عیدهای مختلفی روبرو هستیم.

شهامت مدیرکل امورشهری استانداری استان هم در این نشست مجموعه شورا و شهرداری قلعه رئیسی را یکی از مجموعه‌های موفق در حوزه شهری دانست و از جذب اعتبار برای چهار ساختمان نیمه کاره شهرداری های استان به خصوص ساختمان شهرداری قلعه‌رئیسی خبر داد و نسبت به تمدید دریافتی قیر رایگان به این شهرداری خبر داد.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار هم در این نشست عنوان کرد: در طرح جدیدی که با همکاری بنیاد برکت، برنامه و بودجه و راهداری و حمل و نقل در حال تهیه تفاهم نامه هستیم تا بتوان مسیری را از قلعه دختر، به قلعه رئیسی، دیشموک، تنگ چویل و مسیر باغملک خوزستان رساند که این طرح را به عنوان یک طرح ملی معرفی کردیم که می تواند کمک شایانی به برون رفت مشکلات این مناطق داشته باشد.

وی از اختصاص اعتبار به شهرداری های کوچک به خصوص شهرداری قلعه رئیسی تا پایان ماه برای پرداخت حقوق کارکنان آنها خبر داد و در خصوص چاله و چوله های سطح شهر گفت: در نشستی با حضور مدیرعامل گاز و مدیرکل راهداری حمل و نقل استان برگزار خواهد شد تا مشکلات آنها بررسی شود.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تبریک آغاز ماه رجب، بیماری کرونا را یکی از مشکلات اساسی دانست و عدم سفر به منطقه چاروسا و دیگر مناطق استان را بیماری کرونا دانست و گفت: سفر به مناطق و بررسی مشکلات مردم را وظیفه خود می دانیم اما واقعا می ترسیم این سفرها سبب تجمعات مردم شود و سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد امام جمعه قلعه رئیسی در زمینه بیماری کرونا تصریح کرد: عملکرد استان در زمینه بیماری کرونا مثبت بود اما همچنان باید مردم را به رعایت کردن تشویق کنیم و انصافا از عملکرد امام جمعه قلعه رئیسی که در مبارزه با این بیماری همکاری داشتند تشکر می کنم و واقعا قابل تقدیر است وقتی مشاهده کردم به میدان آمده و ماسک بین مردم توزیع می کرد و مراسمات در آن بخش را به حداقل رساند و آنچه که شنیدم فوتی در آن بخش در زمینه کرونا نداشتید که مطمئنا به دلیل تلاش و همکاری همه جانبه بود.

وی مجموعه منسجم و وحدت آفرین را عامل موفقیت دانست و این منسجم بودن امام جمعه و شورای شهر شهردار برای حل مشکلات از تهران و استان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای ما در استان هم تشویق کننده است و در ادامه از سفر معاون عمرانی استان و مدیران کل در روزهای آینده به بخش چاروسا خبر داد.

کلانتری از درخواست به سازمان مالیاتی برای کمک به شهرداری ها کوچک استان خبر داد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا در جهت کمک و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ها از کمک سازمان مالیاتی استفاده و بتوانیم در این زمینه مشکلات آنها را برطرف کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اختصاص و تامین اعتبار برای دارالقرآن و مصلای نماز جمعه شهر قلعه رئیسی خبر داد و بیان کرد: امور شهری و معاون عمرانی استانداری در زمینه ساختمان شهرداری اهتمام ویژه داشته باشند تا مشکلات کارکنان شهرداری در این شهر برطرف شود.

وی همچنین از پیگیری معاون عمرانی استاندار برای ورزشگاه، موضوعات مسیرهای ارتباطی و خطوط تلفن در سفر به این بخش خبر داد و خواستار نتیجه به این دفتر استانداری شد.

همچنین در ادامه امام جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی با معاون سیاسی استاندار هم دیدار کردند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی شورای شهر امام جمعه دولت تدبیر و امید امام جمعه قلعه رئیسی معاون عمرانی استان شهرداری قلعه رئیسی شهر قلعه رئیسی هم در این نشست قلعه رئیسی حقوق کارکنان بیماری کرونا منطقه چاروسا دانست و گفت شورای شهر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم