Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:19:05 GMT

۱۳ واحد صنفی متخلف و یک تالار در ایذه پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۹۲۷

۱۳ واحد صنفی متخلف و یک تالار در ایذه پلمب شدند

ایمان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای نظارتی مرکز بهداشت شهرستان ایذه در طرح شهید قاسم سلیمانی و با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در این شهرستان اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۸۰ واحد صنفی، ۱۳ واحد متخلف نیز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ایذه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است و بنا بر تصمیم ستاد قرارگاه کرونا استان و شهرستان، فعالیت تالارها و سفره‌خانه‌های سنتی و باغ ویلاها در شهرستان ایذه ممنوع است و به کسبه بازار توصیه می‌شود که در راستای قطع زنجیره این بیماری، همیار کارکنان بهداشت شوند.

وی یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری فیزیکی و حضور نداشتن در تجمع‌ها به طور قطع باعث قطع زنجیره کرونا می‌شود.

کد خبر 5147982

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه پلمب واحد صنفی شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران مشهد شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان