Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش اتهامی به دستگاه قضایی کشور علیه وزیر ارتباطات منتقل شد که بر اساس آن محمدجواد آذری جهرمی به جرم بیان سخنانی بر خلاف سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی مورد نقد قرار گرفت.

یکی از رسانه‌های داخلی در پی این موضوع مصاحبه‌ای را با رئیس کل دادگستری استان زنجان ترتیب داد و درباره شکایت این مسئول علیه وزیر ارتباطات توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد بنابی معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود اعلام کرد که وزارت ارتباطات از رسانه مذکور برای نشر اکاذیب شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وزیر ارتباطات وارد استان زنجان شد/ دیدار با نماینده ولی فقیه استان زنجان

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط بنابی را مشاهده می‌کنید:

"منتظر اعلام جرم مدعی‌العموم علیه پایگاه خبری «موج رسا» زنجان که با رییس کل محترم دادگستری استان زنجان مصاحبه نموده و منتشر کرده، به دلیل نشر اکاذیب هستیم "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات نشر اکاذیب استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد