Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر مردم می‌خواهند در یک هفته آینده گرفتار بیمارستان‌ها نشوند و کنار عزیزان‌شان باشند، در خانه بمانند و تنها برای کار ضروری از منزل خارج شوند تا این وضعیت مدیریت شود و میزان مرگ و میر کاهش یابد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با وجود قرمز شدن ۹ شهر خوزستان، همچنان وضعیت شهر از نظر برخی از همشهریان عادی است؛ بازارها کاملا شلوغ و شهر پرترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: کادر درمان زیر بار فشار شدیدی از بیمارانی قرار گرفته‌اند که در این ترددهای بین شهری یا در مجالس و دورهمی‌های خانگی مبتلا شده‌اند و به بیمارستان‌ها مراجعه می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بار زیاد مراجعه به بیمارستان رازی اهواز موجب شده که ۵۰ تخت ICU بیمارستان گلستان را به مبتلایان به کرونا اختصاص دهیم.

وی افزود: روز دوشنبه نیز ۴۰ تخت عادی این بیمارستان را در اختیار این بیماران قرار دادیم.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیمارستان سینا نیز تکمیل شده و بنابراین بیمارستان قدیم آیت‌الله طالقانی اهواز نیز برای بیماران کرونا در نظر گرفته شده است که احتمالا از روز سه‌شنبه وارد چرخه کرونا می‌شود.

وی بیان کرد: میزان مراجعه به مراکز سلامت ۱۶ ساعته بسیار زیاد است. روز دوشنبه، بیشترین تعداد مراجعه به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز را شاهد بودیم و تعداد مراجعان به یک هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان سیر بیماری صعودی است، تصریح کرد: اکنون کرونا در هوای شهر اهواز پرسه می‌زند و در خیابان‌های نادری، طالقانی و کیانپارس احتمال آلودگی بیشتر است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: در غرب اهواز مناطق گلستان و کیانپارس به شدت آلودگی دارند. در سه چهار روز اخیر بیشرین مراجعات به مراکز درمانی از مناطق کیانپارس و گلستان بوده است. از مردم می‌خواهیم در این مناطق به دید و بازدید نروند و اگر کار اضطراری ندارند نیز به این دو منطقه نروند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: اگر مردم می‌خواهند در یک هفته آینده گرفتار بیمارستان‌ها نشوند و کنار عزیزان‌شان باشند، در خانه بمانند و تنها برای کار ضروری از منزل خارج شوند تا این وضعیت مدیریت شود و میزان مرگ و میر کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب

حامد(میلاد)منصوری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خوزستان و خاصتا اهواز که مرکز استان است و میشه گفت که مرکز جنوب غرب کشور هم است از وجود بیمارستان مجهز مدرن و بروز چشم و قلب محروم است

در صورتی که در چندین استان می بینیم که بیمارستان های مجهزی وجود دارد که مردم خوزستان با وجود دوری و سختی راه برای درمان خود به این استان ها جهت درمان مراجعه میکنند

باید دید دلیل علت عدم پیگیری مسئولان ارشد استان و بخصوص نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ایجاد بیمارستان چشم و قلب در مرکز استان چیست؟

ایا حق خوزستانی ها نیست که یک بیمارستان مجهز با امکانات بروز و پزشکان متبحر داشته باشند

خوزستانی که قلب تپنده ایران بوده و هست و همیشه محرومیت در این استان بیداد میکند و هیچ وقت از ثروتی که دارد برای مردمش در جهت امکانات رفاهی و سلامت استفاده نشده است و مردم همیشه مجبور هستند صدها کیلومتر را طی کنند تا برای درمان و سلامتی خود به تهران،اصفهان یا شیراز بروند.

علت این کم کاری و بی توجهی ها به سلامت مردم چه چیزی است؟

استانی که در مجلس ۱۸ نمانیده و در خبرگان ۶ نماینده دارد و معاون اول دولت هم یک خوزستانی است ولی توان پیگیری ساخت چند بیمارستان مجهز را در مرکز استان ندارند

شهرستانی جدید کرخه خوزستان بدون بیمارستان و درمانگاه دولتی شبانه روزی است و مردم برای درمان مجبور به تردد به شوش یا اهواز هستند

شوش با جمعیت بالایی که دارد یک بیمارستان قدیمی بدون امکانات کافی دارد که نیازهای مردم را بخوبی برطرف نمیکند و همیشه مورد انتقاد مراجعین بوده و بارها شاهد بودیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است

لذا امیدواریم دولت، نمانیدگان خبرگان ،مجلس و مسئولان کشور برای ساخت بیمارستان های مجهز در خوزستان اقدامی انجام دهند که مقداری از محرومیت این استان ثروتمند جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902055

دیگر خبرها

  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز