Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@18:56:34 GMT

آموزش : روش‌های بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۵۱۹

آموزش : روش‌های بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

ایتنا - ابرقهرمان ما؛ تلفن هوشمند دارای اشکالاتی به ویژه در قدرت سیگنال ضعیف آزاردهنده است. اینکه گوشی با تمام قدرت در دستان شما بوده اما فایده‌ای نداشته باشد بسیار خسته کننده است!
زمانی‌که ما از تلفن همراه تنها برای تماس و ارسال پیام استفاده می‌نمودیم به پایان رسیده است! امروزه تلفن‌های هوشمند ما یک راه حل همه کاره هنگام برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و محل کار، تعامل در رسانه‌های اجتماعی، گشت و گذار در وب؛ اساسا همه موارد در زندگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ابرقهرمان ما؛ تلفن هوشمند دارای اشکالاتی به ویژه در قدرت سیگنال ضعیف آزاردهنده است. اینکه گوشی با تمام قدرت در دستان شما بوده اما فایده‌ای نداشته باشد بسیار خسته کننده است! بنابراین، ما گروهی از اقدامات لازم برای دستیابی به قویترین سیگنال ممکن برای تلفن شما را ترکیب نمودیم.
  
به حداقل رساندن انسداد
برج سیگنال ارائه دهنده خدمات و تلفن همراه شما میبایست بدون مانع باشد. از این رو، هر چیز از ساختمان تا دیوار یا تپه میتواند یک مانع به شمار رفته و قدرت سیگنال را تضعیف نماید. شما تنها می‌بایست یک فضای خالی مانند نزدیک یک پنجره، دیوار یا طبقات بالای یک ساختمان بیابید. تمامی این تلاشها حتی تنها چند قدم حرکت موجب بهبود گیرنده شبکه خواهد شد.

آنتن تلفن همراه را پوشش ندهید
تلفن های همراه امروزه دارای آنتن‌های ساخته شده در داخل خود هستند. از این رو، پوشش گوشی با دست یا یک پوشش ضخیم برروی تلفن همراه میتواند موجب کاهش قدرت سیگنال شما شود. ما توصیه می‌کنیم که شما تلفن خود را در یک موقعیت ایستاده نگه داشته یا در صورتیکه آن را در یک حالت افقی قرار داده‌اید مطمئن شوید آنتن بدون انسداد است.
  
نزدیکترین برج سیگنال خود را شناسایی کنید
در صورتیکه موقعیت نزدیک برج ارائه دهنده خدمات خود را بیابید بسیار مفید خواهد بود. شما میتوانید با استفاده از مجموعه‌ای از برنامه های موجود این کار را انجام داد. وجود برج سیگنال در نزدیکی شما یک پذیرنده قوی ارائه خواهد داد.

مطمئن شوید تلفن همراه شما دارای شارژ است
به منظور دستیابی به یک اتصال قوی شبکه، میبایست یک منبع قدرت ثابت به دست آورید. باتری کم به ناچار منجر به پذیرش ضعیف خواهد شد. از انجا که گوشی های هوشمند فعلی به منظور اجرای مداوم ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی متعدد در پیش زمینه طراحی شده‌اند، موجب تخلیه قدرت میگردد.
 
منبع: پایگاه اطلا‌ع‌رسانی پلیس فتا

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه آنتن دهی موبایل آموزش سیگنال قدرت سیگنال تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم