Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت: با کسب دو مدال برنز نجوم و یک مدال نقره اقتصاد و مدیریت ، پرونده المپیاد سال 99-98 دانش آموزان فارس در المپیادهای کشوری بسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر یونس غلامی گفت: خوشبختانه در آخرین بسته اعلام نتایج ، دانش آموزان فارس خوش درخشیدند و با اعلام نتایج المپیاد نجوم و اختر فیزیک پرونده المپیاد کشوری سال 99-98 بسته شد تا منتظر تلاش دانش آموزان فارس در سال جاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت:کسب مدال برنز نجوم و اختر فیزیک توسط دانش آموز آوا صدیقی از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 شیراز و آقای مهدی شکیباپور از دبیرستان غیر دولتی طاها ناحیه 1 شیراز و کسب مدال نقره در رشته اقتصاد و مدیریت توسط آقای متین رهگشای از دبیرستان علوم پزشکی از جمله دستاوردهای مهم دانش آموزان استان فارس در پایان این المپیاد بود. به گفته غلامی : پیش از این نیز دانش آموزان فارس موفق شده بودند 30 مدال رنگارنگ در این المپیاد کسب کنند تا مجموع مدال های کسب شده دانش آموزان استان به عدد 32 برسد تا رکوردی خیره کننده در کسب تعداد مدال در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان استان فارس را از آغاز فعالیت المپیاد های علمی کشور بدست اورند. غلامی در پایان گفت:  این استان توانست نسبت به سال تحصیلی گذشته  در کسب مدال رشد  90 درصدی را ثبت نماید .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس استعداد درخشان دانش آموزان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

او گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا