Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هاکی گفت: اگرچه هاکی رشته المپیکی است اما بودجه دریافتی ما اندک است و برای ساخت و بهره‌برداری از زمین‌های هاکی نیازمند کمک وزارت ورزش هستیم. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به بودجه سال 99 وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون هاکی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بودجه امسال ما یک میلیارد و 850 میلیون تومان است که از وزارت ورزش و جوانان در دو مرحله واریزی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

850 میلیون تومان در یک مرحله و دو روز گذشته 370 میلیون تومان به حساب‌مان واریز کردند. کمیته ملی المپیک هم 372 میلیون تومان واریز کرده که کم است. هاکی اگرچه المپیکی هست اما بودجه اندکی دارد.

وی به هزینه فدراسیون برای برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی و مالیات سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: دو مرحله مسابقات لیگ باشگاهی آقایان و بانوان را باید برگزار کنیم، بنابراین بخشی از این مبلغ را باید در این مسابقات هزینه کنیم. بخش دیگر را برای بودجه سال جاری هزینه کردیم و بخشی را برای پرداخت مالیات سال‌های 92 تا 97 کنار بگذاریم که 350 میلیون تومان است و هنوز پرداخت نشده است.

رئیس فدراسیون هاکی با بیان این مطلب که باید وسایل و تجهیزات ورزشی را از کنفدراسیون آسیا دریافت و پول آن را پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: باید وسایل و تجهیزات ورزشی را از کنفدراسیون آسیا تحویل بگیریم که حدود 27 هزار دلار است. سپس یازده سالن ورزشی که وزارت آموزش و پرورش در اختیار ما قرار داده را تجهیز کنیم.

وی با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان در تحویل گرفتن زمین‌های چمن هاکی اظهار داشت: برای تحویل گرفتن زمین‌های چمن هاکی مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب تهران نیازمند کمک ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان هستیم. ساخت و تحویل گرفتن این دو زمین چمن هاکی حدود 10 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

قدیمی در ادامه به هزینه‌هایی که برای برگزاری اردوی تیم ملی هاکی مردان هزینه شده و پولی که باید برای پرداخت حقوق داوران هزینه کند، افزود: اردوی تیم ملی هاکی مردان حدود 250 میلیون تومان هزینه دربرداشته که با کمک اسپانسر محقق شد اما حقوق داوران ما در المپیادهای استعدادهای برتر ورزشی کشور واریز نشده که از همین بودجه باید پرداخت کنیم.

وی در پایان به برنامه فدراسیون برای آماده سازی تیم‌های ملی هاکی مردان و زنان به مسابقات داخل سالن آسیا اشاره کرد و گفت: ابتدا باید مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان برگزار شود، برترین‌ها گزینش شده و در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند که آبان ماه برگزار می‌شود. برترین تیم آقایان به مسابقات داخل سالن جهان اعزام می‌شود و در بخش بانوان هم به فکر ارتقاء رده بندی شان هستیم.

پایان اردوی تدارکاتی تیم اینلاین هاکی نوجوانان و جوانان بانوان

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش هاکی ورزش هاکی میلیون تومان وزارت ورزش چمن هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت