Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قدیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین شرایط وضعیت فدراسیون هاکی در سال 99 اظهار داشت: سال 99 فعالیت‌های خوبی از جمله برگزاری کلاس‌‌‌های مربیگری و داوری در سطوح مختلف برای آقایان و بانوان برگزار کردیم و مجددا قرار است در اسفند کلاس داوری و مربیگری سطح 3 در تهران و همچنین در استان‌های دیگری اردبیل ،خراسان رضوی و گیلان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ما 120 مربی فعال در سطح کشور داریم و با توجه به تفاهم نامه‌‌ای که با آموزش و پرورش برای فعالیت هاکی در سطح مدارس داشتیم یک دوره کلاسی آموزش مربیگری با حضور 190 نفر برای آموزش در سطح مدارس برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که نتوانستیم در شهریور لیگ برتر آقایان و بانوان برگزار کنیم با توجه به مسابقات آسیایی که قرار است در آبان برگزار شودبا هماهنگی که با استانها شده لیگ برتر آقایان با حضور 8 تیم از تاریخ 13 تا 18 اسفند و بانوان از 8 تا 12 اسفند با 8 تیم در تهران  به صورت متمرکز برگزار شود و محل اسکان تیم‌ها را هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد قرار دادیم..

وی همچنین در مورد مالیات فدراسیون هاکی گفت: از سال 92 تا 97 مبلغ 2 ملیارد تومان برای این فدراسیون مالیات در نظر گرفته شده بود که طبق جلساتی که با وزارت دارایی داشتیم توانستیم این مالیات را به 350 ملیون تومان برسانیم که 80 میلیون آن را پرداخت کردیم و 250 میلیون آن را باید تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

قدیمی گفت: یک خبر خوشی هم برای علاقمندان به هاکی داریم، مجوز تنها آکادمی بین الملی هاکی در ایران در شهر همدان از سوی کنفدراسیون آسیا صادر شده که انشاءالله سال آینده قرار است این آکادمی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر خراسان رضوی بانوان ورزشی ليگ برتر هاكي فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

یکی از حساس ترین مسابقات حال حاضر ورزش ایران، بازی های کشتی تختی اهواز است.

طرفداری | مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- محمد حسینوند پناهی 2- حسین بیژنی 3- رامین احمدی و کیانوش شمشیری 5- مهدی احدی زناب و پیام احمدی 7- سعید اسماعیلی 8- نورایر هاخویان (ارمنستان) 9- محمدپویا اسدی (کرمان) 10- مهدی کمالی

63 کیلوگرم: 1- محمدمهدی کشتکار 2- کاران اصلانیان (ارمنستان) 3- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی  5- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری 7- علیرضا اسدی 8- محمد کمالی 9- احمدرضا ناصرپور 10- علی حاجیوند

72 کیلوگرم: 1- دانیال سهرابی 2- علی دارابی 3- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی 5- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند 7- محمدامیر شوکتی 8- مرتضی پورعیسی 9- سعید ارجمند 10- محمدرضا رضاپور

82 کیلوگرم: 1- اشکان سعادتی فر 2- شاهین بداغی 3- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده 5- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی 7- محمدحسین آزرم دخت 8- احمد صلح دوست 9- شکور فاتحی 10- محمدامین حسینی

97 کیلوگرم: 1- شایان حبیب زارع 2- هایک خلویان (ارمنستان) 3- حسین بالی و امیررضا اکبری 5- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی 7- محمد نصرتی 8- ابوالفضل حاجی وندی 9- امیرمحمد نجفی 10- حمیدرضا کشتکار

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند