Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نشست هم اندیشی رئیس حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و امام جمعه ساوه با مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان ساوه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست بر حضور تاثیرگذار طلاب علوم دینی در جامعه برای تقویت سبک زندگی اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در توسعه فعالیت‌های حوزه‌های علمیه، بارور کردن تقویت دینی و آموزه‌های اسلامی تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشگیری از انحطاط و آسیب‌های اجتماعی با تقویت بنیه دینی و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز با جذب واقفین و مشارکت خیرین برای تامین نیاز‌های مالی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

حجت الاسلام حسامی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی در این نشست گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای معرفی فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران در کنار تولید محتوا می‌تواند زمینه جذب بیشتر طلاب علوم دینی را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این نشست گفت: ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند موجب تغییر سبک زندگی و اصلاح الگو‌های تربیتی به عنوان پایه‌های معنوی در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان ساوه سبک زندگی ایرانی اسلامی حوزه علمیه خواهران حوزه های علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان