Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، سریال «نون خ» را نمادی از ایستادگی، مقاومت و همبستگی مردم منطقه کردنشین همراه با معرفی آداب و رسوم کردزبانان کشورمان توصیف کرد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، احسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه فصل سوم سریال «نون خ» گفت:این مجموعه از جمله سریال‌های موفق رسانه ملی در سال‌های اخیر است که با استقبال خوب بینندگان همراه شد و من هم دو فصل گذشته این مجموعه را مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای نظارت بر صداوسیما با تاکید بر اینکه «نون خ»، به شایستگی به معرفی آداب و رسوم اقوام کرد ایرانی پرداخته است، آن را نمونه‌ای موفق در انعکاس همبستگی، وحدت و یکپارچگی تمام اقوام کشورمان توصیف کرد.

وى انتقال فرهنگ و آداب و رسوم منطقه غرب کشور و ظرفیت‌های بومی و ملی کشورمان، را از دیگر مولفه هاى موفق این اثر برشمرد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: داستان «نون خ» نمادی از ایستادگی، مقاومت و همبستگی و همراهی بوده که تشریک مساعی جمعی مردم اعم از زن و مرد برای حل معضلات و مشکلاتشان را به زیبایی به تصویر درآورده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی افزود: در فصل سوم سریال «نون خ» هم بی شک چنین نگاهی وجود دارد و یکی از نقاط قوت این سریال به روز بودن داستان آن است تا جایى که در این فصل به مساله کرونا نیز پرداخته مى شود.

قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد این سریال که هم اکنون در مراح پایانی فیلم برداری بوده و قرار است نوروز ۱۴۰۰ به آنتن برسد بتواند ضمن جذب بالاى مخاطبان اوقات دلنشینی را برای بینندگان سیما نیز رقم بزند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ

سریال «رخنه» در حالی با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشور از شنبه روی آنتن شبکه یک خواهد رفت که برای اولین بار به خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد پرداخته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع- سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیما از 15 اردیبهشت از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز خواهد کرد.

این سریال برگرفته از خنثی سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارتخانه است.

این سریال در 30 قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان رو به رو می‌شود. البته آن‌طور که دست‌اندرکاران سریال گفته‌اند داستان سریال از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی‌گیرد.

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری برعهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه داده است.

این سریال از شنبه 15 اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت 22:15 به شبکه یک سیما می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد