Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مجازی دادگاهی در تگزاس آمریکا با اشتباه غیرعمدی وکیل به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. اشتباه ناخواسته «رود پونتون» در حین جلسه مجازی دادگاه که اقدام به روشن کردن فیلتر گربه کرد جلسه دادگاه را برای دقایقی تحت شعاع قرار داد. این اتفاق هنگامی افتاد که پونتون به همراه قاضی «روی بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرگوسن» در جلسه مجازی دادگاه شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید

گاف رئیس کمیته ملی جمهوری خواه آمریکا حین کنفرانس ویدئویی

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده، جو دادگاه در زمان وقوع این اتفاق را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو صدای قاضی دادگاه شنیده می‌شود که خطاب به وکیل می‌گوید: «من بر این باورم که شما یک فیلتر را روی تنظیمات ویدئو روشن کرده‌اید. در این لحظه وکیل پونتون در پاسخ به قاضی می‌گوید: «من اینجا حضور دارم، من یک گربه نیستم.» پونتون در پاسخ خود اضافه می‌کند که دستیارش در تلاش است تا تنظیمات را تغییر دهد.

این اتفاق در تاریخ ۹ فوریه رخ داد و ویدئوی آن بلافاصله در یوتیوب منتشر شد. این ویدئو توسط قاضی فرگوسن نیز در حساب توئیتر شخصی وی منتشر شد. قاضی فرگوسن در توضیح این ویدئو نوشت: «اگر یک کودک از رایانه تان قبل از شرکت شما در یک جلسه دادگاه مجازی استفاده کرد مطمئن شوید که تنظیمات آن را چک و فیلتر‌های آن را خاموش کرده‎‌اید .»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنفرانس ویدئویی اتفاق غیرمنتظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری