Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: نتایجم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیمی که در لیگ فرانسه برایشان بازی می‌کنم، از من خیلی راضی هستند. - اخبار ورزشی -

نیما عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین شرایطش اظهار داشت: وضعیتم در حال حاضر خوب است، چرا که در کوران مسابقه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هر هفته در فرانسه بازی می‌کردم و خدا را شکر نتایجم تاکنون در این لیگ خوب بوده است. من 10 برد کسب کرده‌ام، نتایج نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تیم از من خیلی راضی هستند.

وی افزود: من و نوشاد عالمیان پیش از بازگشت به ایران، هر روز تمرینات خود را در کمپ خودمان در فرانسه انجام می‌دادیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه شویم.

ملی‌پوش تنیس روی میز درباره شرایط برگزاری لیگ برتر گفت: با وجود کرونا، لیگ در وضعیت خوبی انجام می‌شود و از این بابت خوشحالم، چون بازیکنان هم به حق و حقوق‌شان می‌رسند. تیم فراسنج هم تیمی خوبی است و مدیران و مسئولانش تیم خوبی را جمع و جور کرده‌اند که ان‌شاءالله نتایج خوب ادامه پیدا کند.

عالمیان درخصوص درباره مسابقات انتخابی المپیک که ابتدا قرار است بین بازیکنان آسیای میانه برگزار شود، عنوان کرد: حریفانی از ازبکستان و قزاقستان هستند که شرایط خوبی دارند. سایر بازیکنان معمولی هستند و در واقع رقابت بین من و نوشاد و آن دو بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات برای کسب سهمیه المپیک، باعث افزایش فشار بر روی او و برادرش نمی‌شود؟ گفت: فشار زیاد است، ولی باید به این نکته توجه کرد که شرایط کسب سهمیه نسبت به قبل سخت‌تر شده و سهمیه‌ها هم کم شده است، به‌طوری‌که از آسیای میانه فقط یک نفر سهمیه می‌گیرد و یک نفر هم در مسابقات انتخابی جهانی به این مهم دست خواهد یافت. ما باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

حضور یک ایرانی به عنوان سرداور در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان